در واکنش‌ به انتشار تصاویر چکهای ۲۰ میلیونی سعید حدادیان: والله بالله تالله چک ۲۰ میلیونی نگرفته‌ام +صوت

اشتراک گذاری :

اظهارات صبح امروز حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) درباره چک ۲۰ میلیونی منتشر شده، دریافت پول برای مداحی، کنسرتها، حجاب، انتخابات وفوتبال شب عاشورا منتشر می شود.

نودیها:حاج سعید حدادیان در مراسم روز ششم محرم مهدیه امام حسن مجتبی(ع) درباره شایعات مربوط به چک ۲۰ میلیون تومانی که روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا و بازی انتخاباتی دولت توضیح داد.
حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) در مراسم روز ششم محرم با توضیح درباره شایعات مربوط به چک ۲۰ میلیون تومانی که روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود گفت: والله بالله تالله چک ۲۰ میلیونی تحت عنوان بانک شهر به من نرسیده ولی اگر این بنده خدا واقعا بانی بوده و ۲۰ میلیون به من چک داده بردارید بیاورید بدهید به هیات؛ چون بدهکار است.

حدادیان در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: شب گذشته وسط شعر گفتن برای حضرت قاسم موضوعی حال مرا خراب کرد. فردی تماس گرفت و گفت یک آقایی مثلا ۴ چک ۲۰ میلیون تومانی کشیده که یکی هم به نام شماست و یکی به نام دیگر رفقا. اولا که درست است که ما حقوقمان به ۴ میلیون در ماه نمی رسد ولی اعتبارمان خیلی بالاتر از این حرف‌هاست.

حدادیان گفت: بنده از سال ۷۲ نیت کرده ام اگر پولی هم می دهند نگیرم. سال ۸۸ باب کرده بودند که سعید حدادیان جلسه ای ۲.۵ میلیون می گیرد و امسال هم همان مبلغ را اعلام کرده اند. لااقل تو سر مال نزنید! من که پول نمی گیرم ولی خرابکاری هم نکنید و همین رقم را سال به سال بالا بروید!

فوتبال شب عاشورا

سعید حدادیان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تقارن زمان بازی  فوتبال ایران و کره جنوبی با شب عاشورا، گفت: یکی می گوید یک فوتبال بین المللی است و محروم می شویم. اما واقعیت آن است که عاشورا را نشانه گرفته اند. اگر شب عاشورا گلی زده شود و کف بزنند و هورا بکشند و فیلم بگیرند و پخش کنند، خب ۸۸ چه می شود؟

او ادامه داد: ما منبع مهماتمان عاشوراست که آن را نشانه گرفته اند؛ حال چه کار باید کنیم؟

جنجال های انتخاباتی و کنسرتها

حدادیان  خطاب به مسئولین دولت گفت: اینکه شما در جریان کنسرت در قم و مشهد و فوتبال شب عاشورا و شب قدر، اعتبارتان اینقدر نباشد که بتوانید آن را یک شب جابجا کنید و با این حرفها بخواهید برای آینده قشری را پای صندوق های رای بیاورید این از غفلت شماست؛ اما حرف من با آن دسته از آدمهایی است که دنبال آزادی های فوق العاده مدنی اند؛ خانم هایی که می خواهند بی حجابِ بی حجاب باشند و آقایانی می خواهند نجاست بخورند و بدمستی کنند یا کاباره و مراکز منکرات داشته باشند؛ خاضعانه و خاشعانه می گویم بازی نخورید. دوبار نزدیک انتخابات می گویند می خواهیم آنها را که در حصرند آزاد کنیم. پس چرا در این سه سال گذشته این کار را نکردید؟ با این بازی ها مردم را به جان هم می اندازند.

حدادیان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه الحمدلله خنده را در این یکی دو سال فهمیدند چیست اما گریه را هنوز نفهمیده اند، گفت: می خواهند شما را بگذارند یک طرف بگویند اینها فقط گریه اند و هرکه خنده می خواهد بیاید این طرف.

او گفت: اینکه من راجع به خندوانه صحبت کردم برای این بود که این را پیش بینی کرده بودم. شب اول محرم رامبد جوان به من زنگ زد و من تلفنی برای او روضه خواندم . اما عده ای می خواهند مردم را دوقطبی کنند و می گویند ما حاضریم حجاب را برداریم تا رای بیاوریم.

دانلود

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حاج مجید بنی فاطمه؛ شب پنجم محرم ۹۵

ش اکتبر 8 , 2016
دانلود تسنیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 3

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...