در اعتراض به نحوه مدیریت لاریجانی، «مهدی کوچک‌زاده» از سمت نمایندگی مجلس استعفا کرد

اشتراک گذاری :

نودیها: مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۶۳ قانون اساسی، خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس اظهار داشت: طبق این اصل شما می‌توانید در ابتدای جلسه علنی راجع به مسائل اساسی کشور تذکر دهید.

وی افزود: طبق اخبار مکرر و موثق، اطلاع یافتم که رئیس تعاونی روستایی استان فارس اعلام کرده ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی را برای جلوگیری از افت قیمت، امحاء و دفن کرده است.

 

امحاء و دفن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی خلاف وجدان و شرف انسانی است

کوچک‌زاده همچنین تصریح کرد: ما این عمل را که الگوبرداری از اقتصاد سرمایه‌داری است، خلاف شرف و وجدان انسانی می‌دانیم و به مسئولان مربوطه خصوصاً وزیر کشاورزی تذکر می‌دهم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به لاریجانی اظهار داشت: آقای دکتر در کشوری که مردمش از گرسنگی به فحشا کشیده می‌شوند، کدام بی‌شرافتی به خود اجازه می‌‌دهد ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی را امحاء کند؟!

سپس علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار کوچک‌زاده، گفت: اخطار باید در موضوع بحث مجلس مطرح شود، نه راجع به موضوعات دیگر؛ ما الآن در بحث بیمه هستیم، شما باید وقت می‌گرفتید تا صحبت می‌کردید، اگر کسی خلافی می‌کند شما نباید خلاف کنید؛ اخطار باید راجع به دستور باشد.

سپس کوچک‌زاده نسبت به وارد ندانستن اخطارش توسط لاریجانی اعتراض کرد و چون میکروفونش قطع شده بود، با صدای بلند نسبت به اقدام رئیس مجلس در عدم همراهی با اخطار وی انتقاد کرد و گفت: استعفا می‌دهم، این مجلس اسلامی نیست.

علی لاریجانی نیز در پاسخ به وی گفت: شما هم مثل بقیه که وقت می‌گیرند در آخر جلسه اخطار خود را بیان می‌کنند، باید این کار را می‌کردید، شما اخطار خود را بیان کردید و بنده گفتم که وارد نیست.

وی همچنین خطاب به کوچک‌زاده که می‌گفت استعفا می‌دهم، گفت: استعفا می‌خواهید بدهید، بدهید، کسی نگرانی ندارد، مرا نمی‌توانید تهدید کنید، شما اخطار می‌دهید، من می‌گویم اخطارتان وارد نیست و شما تهدید به استعفا می‌کنید!

در نهایت کوچک‌زاده با حضور در جایگاه هیأت رئیسه برگه استفعای خود را روی میز علی لاریجانی گذاشت و صحن علنی پارلمان را ترک کرد.

منبع : رجانیوز به نقل از فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مناطق گردشگری شمال کشور در هوای مه آلود

چ نوامبر 25 , 2015
[Show slideshow] 1 2 ► منبع : مهر برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...