درگیری هواداران برزیلی و آرژانتینی در المپیک ریو

اشتراک گذاری :
نودیها:رقابت میان برزیل و آرژانتین با درگیری در مسابقات تنیس به پایان رسید.
رقابت میان برزیل و آرژانتین با درگیری در المپیک ریو پایان یافت. از نخستین روز بازی‌ها هوداران هر دو کشور در هر رقابتی به همدیگر نیش و کنایه می‌زدند. اغلب آرژانتینی ها جام جهانی گذشته را به یاد برزیلی ها می آورند (برزیل با شکست هفت بر یک برابر آلمان در خاک خود از جام جهانی حذف شد) و می گویند به ما بگویید چه حسی دارید. در مقابل برزیلی ها هزار گله بودن پله را به رخ می کشند.

 

 

اما در جریان دیدار خوان مارتین دل‌پوترو و ژاوئو سوسا پرتغالی، این نیش کنایه ها از حد خود فراتر رفت و به درگیری میان یک هوادار برزیلی و یک هوادار آرژانتینی منجر شد. این اتفاق باعث شد نیروهای امنیتی وارد این ماجرا شوند.

 

تنیسور آرژانتینی خواستار شد صحنه های این چنینی دوباره تکرار نشوند. دل پوترو در این باره گفت: امیدوارم دوباره شاهد چنین صحنه هایی نباشیم چون مردم برای لذت بردن از تنیس به اینجا می آیند. مسابقه تنیس مانند دیدار فوتبال نیست.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پشت پرده جوجه کباب ۴۵۰۰ تومانی!

س آگوست 9 , 2016
نودیها:«جوجه کباب، چلو کباب فقط ۴۵۰۰ تومان» هر جور حساب کنید این قیمت با نام غذایی که کنار آن نوشته شده است نمی‌خواند؛ اما این روزها تا دلتان بخواهد کنار رستوران‌های مختلف این قیمت‌ها در کنار لیست غذا روی پلاکاردهای رنگی بزرگ به چشم می‌خورد. سوالی که در اینجا مطرح […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...