درگیری لفظی روحانی با اعضای شورای انقلاب فرهنگی

اشتراک گذاری :

اخبار

پشت پرده قهر حسن روحانی و جنجال جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی چه بود ؟

منابع خبری از قهر روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل انتقاد اعضا از سفر ظریف به فرانسه و همچنین پیاده‌روی با جان کری خبر دادند.

 

در ادامه

به نقل از مشرق، هفته گذشته خبرگزاری ها خبر از انتقادات اعضای شورای انقلاب فرهنگی درباره سفر ظریف به فرانسه و پیاده روی با جان کری به رئیس جمهور دادند.


در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد، برخی اعضای شورا طی سخنانی خواستار برخورد قاطع وزارتخارجه با رفتارهای هتاکانه مقامات فرانسوی نسبت به ساحت پیامبر اعظم (ص) شدند.


در این جلسه تعدادی از اعضای شورا از سفر محمد جواد ظریف به پاریس همزمان با حمایت مقامات کاخ الیزه از انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز درباره پیامبر(ص) انتقاد کردند و خواستار احضار سفیر فرانسه در تهران و تذکر شدید به وی از سوی وزارتخارجه کشورمان شدند.


از سوی دیگر، سایت انتخاب دیروز با تکمیل اخبار حواشی جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی از قهر رئیس جمهور و ترک جلسه شورا به دلیل انتقاد اعضا خبر داد و نوشت: «روحانی به شدت برافروخته شده و اظهارات این افراد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» خواند. واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می‌کند.»

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ تیتراژ سریال تا رهایی برزو ارجمند

چ آوریل 8 , 2015
آهنگ تیتراژ پایانی سریال تا رهایی با صدای برزو ارجمند پخش آنلاین بارگیری صوت   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...