درمان تشنگی در ماه مبارک رمضان

اشتراک گذاری :
پیام فرح‌بخش متخصص، تغذیه گفت: میزان دریافت نمک باید در روزهای ماه مبارک کاهش یابد، زیرا نمک زیاد باعث عطش بسیار فرد می‌شود و فرد تشنه تر می گردد البته لازم بذکر است؛ افراد روزه‌دار باید از غذاهای پر نمک و خوراکی‌های نظیر نمک، چیپس، تن‌ماهی‌ دوری کنند چرا که این خوراکی‌ها میزان تشنگی افراد را تا زمان افطار افزایش می‌دهند.
وی افزود: مصرف سبزیجات: سبزی‌ خوردن و انواع سالاد در وعده‌ سحر و افطار بهتر است استفاده شود زیرا در کاهش تشنگی نقش بسزایی دارد.
وی اذعان داشت: برای باز کردن روزه از چای،‌حلیم، آش ولرم استفاده شود و از غذای چرب پرهیز گردد. افراد سعی کنند سمت نوشابه نروند چرا که نوشابه‌ها گازدار هستند و مشکلات گوارشی و پوکی استخوان برای افراد ایجاد می‌کند و تشنگی افراد را افزایش می‌دهد. (باشگاه خبرنگاران)
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 63

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انیمیشن‌های خطرناک فرهنگی با دوبله و مجوز در بازار + عکس

د ژوئن 22 , 2015
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، مدتی است که در برخی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، انیمیشن‌هایی مربوط به شخصیت‌هایی مثل «باربی» فروخته می‌شود که دارای دوبله فارسی و حتی پروانه نمایش! هستند. در این انمیشین‌ها که مروّج سبک زندگی ضداسلامی و ضدایرانی هستند؛ برهنگی، رقص، رابطه با جنس مخالف، عشق و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...