درخواست دانشجویان از روحانی:سران فتنه را محاکمه کنید

اشتراک گذاری :

نودیها:متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، امام صادق (ع)،صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شهید شریف، علامه طباطبایی (ره) و علم و صنعت ایران به روحانی به شرح زیر است:

جناب آقای روحانی
رئیس محترم شورای عالی امنیت ملی
سلام علیکم

همانطور که مستحضرید بنا به تصمیم شورای عالی امنیت ملی در بهمن‌ماه سال ۸۹ که مورد تأیید جنابعالی نیز قرار گرفت سران فتنه ۸۸ در حصر خانگی به سر می‌برند. اکنون و پس از گذشت چندین سال مسئله‌ی حصر به ابزاری برای مظلوم‌نمایی این جنایتکاران بدل شده است.

کسانی که به طمع رسیدن به قدرت و با ذوق حمایت بیگانگان، رأی مردم را هیچ انگاشتند و بنا به موهومات ذهنی خود جمهوریت نظام را زیر سؤال بردند و طی ماه‌ها فتنه‌انگیزی و آشوبگری موجب ریخته شدن خون‌ها، لکه‌دار شدن جایگاه کشور و پایمال شدن حقوق مردم شدند، اکنون به مظلومانی بدل شده‌اند که گستاخانه با طرح مواردی همچون اعتصاب غذا سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت و جابه‌جا کردن جایگاه شاکی و متهم دارند.

لذا با عنایت به اعلام آمادگی قوه قضائیه برای محاکمه این افراد ا از جنابعالی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی مستدعی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا این افراد در اسرع وقت جهت طی مراحل دادرسی به قوه قضائیه تحویل گردند.
الا لعنه الله علی القوم الظالمین

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های
تهران
صنعتی شهید شریف
علم و صنعت ایران
امام صادق (ع)
صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
علامه طباطبایی (ره)

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 408

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا حجم اینترنت زود تمام می شود؟ +روش‌های کنترل حجم مصرفی اینترنت

ی آگوست 20 , 2017
نودیها:ترافیک یا حجم اینترنت که به مجموع میزان دانلود و آپلود شما در اینترنت باز میگردد یکی از مسائل مهم و حیاتی برای کاربران ایرانی است چرا که هنوز کیفیت و خدمات سرویس دهی اینترنت در ایران به صورت محدود و حجمی و یا تنها با اسم نامحدود و با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...