درآمد ۳ تا ۳۰ میلیون تومانی گدایان تهران

اشتراک گذاری :

فرماندار تهران با اشاره به عملیات جمع‌آوری متکدیان تهرانی از ابتدای هفته پیش‌رو گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد گدایان تهرانی درآمدی بین سه تا ۳۰ میلیون تومان دارند و شبکه‌های مختلف از آنها بیگاری کشیده و سود به جیب می‌زنند.

نودیها:عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست برنامه ریزی طرح جمع آوری متکدیان تهران اظهار کرد: فرمانداری تهران با حمایت استاندار، شهرداری، بهزیستی، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دانشگاههای علوم پزشکی در ساختن تهران عاری از متکدی مصمم است.

وی افزود: براساس اقداماتی کارشناسی در روزها و ماههای گذشته، گدایان و سر تیم متکدیان تهران  مشخص شده‌اند و برنامه‌ریزی برای غربالگری آنها به کمک شهرداری و بهزیستی فراهم شده است.

فرماندار تهران با بیان اینکه اجرای عملیات جمع آوری متکدیان تهران از روز شنبه با همکاری و حمایت مردم آغاز می‌شود، عنوان کرد: مردم بدانند که گدایان تهران براساس بررسیها بین سه تا سی میلیون تومان درآمد دارند و شبکه‌های مختلف از آنها بیگاری کشیده و سود به جیب می‌زنند.

فرهادی ادامه داد: بهترین کمک مردم به متکدیان عدم کمک به آنها است و مراکزی همچون موسسات خیریه، بهزیستی و کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان واقعی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، متکدیان نیازمند شناسایی شده و تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار می‌گیرند، گفت: بعد از غربالگری عده‌ای از متکدیان در اختیار شهرداری و اتباع بیگانه نیز در اختیار اداره اتباع قرار می‌گیرند.

فرماندار تهران با بیان اینکه عملیات جمع‌آوری متکدیان تهران درنشست قرارگاه جمع آوری متکدیان و جذب کودکان بی‌سرپرست با حمایت استاندار تهران کلید خورد، تاکید کرد: این قرارگاه روزانه کار خود را انجام می‌دهد؛ استاندار تهران نیز در جمع‌آوری متکدیان مصمم است  و تاکید دارد در هنگام جمع‌آوری حرمت ها حفظ شود.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دعوای پدر و پسربیرنگ با شهاب حسینی به فضای مجازی کشیده شد!

ج آگوست 5 , 2016
نودیها:خانواده بیرنگ با انتشار پست‌هایی در صفحات منتسب به خود در اینستاگرام مدعی شدند شهاب حسینی جای پول، پیامکی دور از ادب فرستاده است. بیژن بیرنگ کارگردان و فرزندش علی بیرنگ آهنگساز با انتشار پست هایی دراینستاگرامشان دعوای خانوادگی با شهاب حسینی به راه انداختند.   بیژن بیرنگ تصویری از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...