دختر خردسالی که آبروی شبکه وهابی را در برنامه زنده برد!

اشتراک گذاری :
نودیها:در یکی از شبکه های وهابی دختر خانم خردسالی با این شبکه تماس گرفته و سوالی پیرامون حدیثی از منابع اهل سنت می پرسد اما تنها با یاوه گویی های این وهابی مواجه می شود.
 با نزدیک شدن به عید سعید غدیر خم، شبکه های وهابی برنامه های متفاوتی را برای زیر سوال بردن این رویداد تاریخی به روی آنتن می برند و تمام تلاش خود را به کار می برند که هرگونه خلافت و جانشینی را برای حضرت علی علیه السلام انکار نمایند.

این افراد که از کمترین میزان سواد تاریخی و اخلاق معاشرت نیز بی بهره اند، حتی توان پاسخگویی به کودکان و خردسالان شیعه را نداشته و با ادبیاتی زشت و زننده، بر کوس بی آبرویی خود می کوبند.

در یکی از برنامه ها، دختر خانم خردسالی با این شبکه تماس گرفته و سوالی پیرامون حدیثی از منابع اهل سنت می پرسد اما تنها با یاوه گویی های این وهابی مواجه می شود.

این حدیث که در منابع اهل سنت ذکر شده، پاسخی است به این شبهه وهابی ها که آیا امیر المؤمنین علیه السلام به حدیث غدیر احتجاج کرده است؟ .

مجری وهابی که پاسخی برای این سوال ندارد، با گستاخی فراوان، سعی در انحراف بحث داشته و هیچ پاسخی به این سوال بیننده نمی دهد.

این مجری کم خرد وهابی که هیچ بوئی از ادب و احترام نبرده، به زعم خود می خواهد با عباراتی این بیننده خردسال را ضایع کند؛ اما با اصرار این خردسال شیعه و پافشاری بر سوال، در نهایت مجبور می شوند صدای او را قطع کنند.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

این صبحانه را بخورید تا زانوی غم بغل نگیرید!

د آگوست 29 , 2016
نودیها:حسین ایمانی متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  گفت: در میان وعده های غذایی صبحانه از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا مصرف صبحانه سبب افزایش قندخون شده که بهبود خلق و خوی افراد را به همراه دارد. وی با اشاره به اینکه ویتامین های گروه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...