دختر بچه یمنی زیر آوار

اشتراک گذاری :

هواپیماهای سعودی در ادامه تجاوزات خود به شهرهای مختلف یمن، ۲۵ عضو خاندان آل مفرح از جمله ۵ زن و ۹ کودک را در منطقه الحصبه صنعا به شهادت رساندند.

به گزارش سرویس مقاومت جام نیوز، جنگنده‌های سعودی در حملات اخیر خود به شهر صنعا ۲۵ نفر از اعضای یک خاندان یمنی را به شهادت رساندند.
سایت خبری “اوراق پرس” در این‌باره گزارش داد، در بمباران منطقه الحصبه در شمال صنعا، ده‌ها نفر از اعضای خانواده آل مفرح از جمله ۵ زن و ۹ کودک جان باختند.
انتشار عکسی تکان‌دهنده از دختربچه‌های این خانواده یمنی در زیر آوار خشم و انزجار فعالان فضای مجازی را در پی داشته است.

گفتنی است رژیم سعودی تحت حمایت کشورهای غربی و با همکاری اسرائیل، با حمله به مناطق مختلف یمن هزاران مرد، زن و کودک را به شهادت رسانده و بسیاری دیگر را نیز مجروح و آواره کرده است.

منبع:جام نیوز به نقل از جبهه جهانی مستضعفین

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

احتمال ربودن شماری از مسئولان ایرانی در "منا" توسط موساد

س سپتامبر 29 , 2015
ادعای تأیید نشده پایگاه خبری نهرین نت؛احتمالا سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی ( موساد ) شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، دیپلماتها و کارمندان ایرانی را در جریان فاجعه منا ربوده است. به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، “شبکه نهرین نت الاخباریه” نوشت: گزارشهای سازمان اطلاعات یکی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...