دختران مجرد بخوانند!

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : محمود بیات اظهار داشت: برخی دختران در انتخاب خواستگار خود سخت گیری و وسواس خاصی داشته و در این میان گاهی رفتارهای غلط موجب شده تا فرصت‌های مناسب را از دست بدهند.
وی در ادامه گفت: مقایسه ملاک‌ها و شرایط خود با دیگران و به نوعی چشم و هم چشمی با دوستان و همچنین تجارب خود از افراد و به دیگران تصمیم داده و به عبارتی دیگر عده‌ای از دختران سعی دارند دور تمام خصوصیات رفتاری یک فرد نابهنجار در زندگی خود خطی کشیده و در مواجه با هر یک از این ویژگی‌ها در فرد دیگر، نگاهی غیر اصولی به او داشته باشند.
بیات افزود: جسارت در برخورد با خواستگار نیز بسیار مهم بوده زیرا عده‌ای از دختران پس از آمدن خواستگار با وجود شرایط مناسب به دلیل بهانه‌های غیر منطقی حاضر به گفت‌و گو یا برقرای ادامه روند خواستگاری نبوده و گاهی نیز دیدی به صورت آرمان‌گرایانه به طرف مقابل داشته و انتظار دارند که او هیچ ایرادی نداشته باشد.
این روانشناس در پایان خاطرنشان کرد: غرق شدن در کار و یا تحصیل یکی دیگر از عوامل به تاخیر افتادن ازدواج در دختران بوده و نیز بدبینی به طرف مقابل به دلیل آگاهی از تجارب گذشته خود و یا دیگران، باعث ایجاد شک و بدبینی نسبت به مردان در آن ها می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی محمود کریمی وفات حضرت ام البنین (ع) - ۹۴

پ مارس 24 , 2016
پخش آنلاین دانلود صوت مداحی   منبع : جام نیوز برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...