دانلود مرور گر پرقدرت و زیبای safari

اشتراک گذاری :

 

دانلود برنامه و توضیحات در ادامه

قابلیت های کلیدی نرم افزار Apple Safari:
– سرعت لودینگ صفحات
سرعت مرورگر Apple Safari به گفته سایت رسمی Apple در نمایش صفحات وب سایت در مقایسه با مرورگر Internet Explorer 7 دو برابر بیشتر می باشد و در مقایسه با مرورگر Firefox 2 1.6 برابر سرعت بیشتری را دارا می باشد که همین امر باعث نمایش سریعتر صفحات در مرورگر می گردد. علاوه بر این سرعت بالای این مرورگر در مقایسه با دیگر مرورگرهای مطرح به هنگام کار با آن محسوس می باشد و بدون تکیه بر اطلاعاتی که سایت رسمی Apple در این زمینه بیان می کند می توان دریافت که این مرورگر از لحاظ سرعت برتری نسبی بر دیگر مرورگرها دارد. همچنین این مرورگر بر اساس اطلاعاتی که وب سایت رسمی Apple بیان می کند قابلیت اجرای مندرجات JavaScript را تا ۲.۸ برابر سریعتر از مرورگر Internet Explorer 7 دارا می باشد و این سرعت در مقایسه با مرورگر Firefox 2 به ۱.۶ نیز می رسد. در واقع بنابر اطلاعات بیان شده بدیهی است که کار با این مرورگر به صرفه جویی در وقت می انجامد و این قابلیت می تواند خواستگاه بسیاری از کاربران اینترنت باشد.

– قابلیت Tab
به هنگام بازدید صفحات زیادی در اینترنت به طور همزمان اغلب کاربران به مشکلاتی برای مدیریت و دسترسی به صفحات پیدا می کنند. زیرا مدیریت صفحات وب امری نیست که کاربر خود قادر به انجام آن باشد. به همین منظور با قبلیت Tab که در این مرورگر همانند دیگر مرورگرهای مطرح و شناخته شده موجود است می توان به راحتی از یک صفحه به صفحه ای دیگر رفت و می توان صفحه مورد نظر را نیز از میان عنوان صفحات مورد نظر خود در قسمت Tab ها انتخاب کرد و به آن مراجعه نمود. همچنین یکسری تنظیمات نیز برای مدیریت Tab ها موجود می باشد که در داخل مرورگر تعبیه شده است.

– مدیریت Bookmark ها
به طور معمول کاربرانی که در دنیای اینترنت با وب سایت های زیادی سر و کار دارند برای مراجعه دوباره به وب سایت ها می بایست به نام آن ها دسترسی داشته باشند تا بتوانند در امر مراجعت کار خود را آسان نموده و وقت خود را صرف پیدا کردن دوباره وب سایت ها ننمایند. قابلیت Bookmark کردن در مرورگر Safari این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم با انتخاب وب سایت مورد نظر آن را Bookmark نموده و در یک فولدر انتخابی که ایجاد کرده ایم آن را دسته بندی نماییم. بدین ترتیب در مراجعه بعدی کار ما برای دسترسی به وب سایت ها آسان خواهد شد. همچنین با استفاده از این مرورگر می توان Bookmark هایی را که متعلق به مرورگر های دیگر هستند را Import کرده و از آن ها نیز در این مرورگر استفاده نمود. لازم به ذکر است که این مرورگر به صورت خود کار نیز Bookmark های مربوط به دیگر مرورگر ها را Import می کند و قابلیت استفاده از آن ها را نیز فراهم می نماید. علاوه برای این ما می توانیم RSS های موجود در وب سایت ها را نیز Bookmark نموده و از آن ها بهره بگیریم.

– استفاده از RSS
RSS مخفف کلمات Really Simple Syndication می باشد و یکی از قابلیت های ارزشمند حال حاضر دنیای وب است. هنگامی که یک وب سایت دارای RSS می باشد به ما این امکان را می دهد تا با مشاهده لیست RSS آن از آخرین مندرجات اضافه شده به وب سایت آگاهی پیدا کنیم و از یکسری توضیحات پیرامون آن مطلع گردیم. بدین ترتیب هنگام مشاهده لیست آخرین مندرجات می توانیم با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن ها به صفحه اصلی حاوی مطالب درج شده برویم و از آن استفاده نماییم. برای اینکه از وجود RSS در یک وب سایت مطلع شویم نیاز به انجام کار خاصی نیست. اگر وب سایت مورد نظر دارای RSS باشد در قسمت Address Bar علامت RSS به رنگ آبی در سمت راست آن ظاهر می گردد و بدین ترتیب می توان از آن ها استفاده نمود.

– محیط کاری جذاب و ساده
از مواردی که شاید کاربران را بیشتر از هر قابلیت دیگری به سوی یک مرورگر جذب می کند ظاهر جذاب و زیبای آن است. بی شک به دلیل محیط استثنایی این مرورگر کار با آن بسیار لذت بخش خواهد بود و به هیچ وجه خشکی دیگر مرورگر ها را نخواهد داشت. علاوه بر آن نیز نحوه کارکرد این مرورگر بسیار آسان می باشد و هر کاربری با هر سطح دانشی می تواند از آن بهره بگیرد و در این راه به مشکلی بر نخواهد خورد.

– قابلیت بلوکه کردن Pop-Up و دیگر مندرجات
به هنگام کار با اینترنت به طور حتم با تبلیغات شرکت های مختلف بر روی وب سایت ها به صورت صفحات Pop-Up مواجه شده اید. این تبلیغات در بیشتر موارد گرافیکی بوده و باعث کاهش سرعت اینترنت شما می گردند و علاوه بر آن به این دلیل که بدون درخواست ما به نمایش در می آیند موجب ناراحتی می گردند.بدین ترتیب می توان با بهره گیری از این مرورگر از نمایش این صفحات تبلیغاتی جلوگیری نمود. همچنین توسط این مرورگر می توان از نمایش یکسری از مندرجات درون وب سایت ها نیز جلوگیری به عمل آورد که این مندرجات می توانند شامل فعالیت های کدهای جاوا اسکریپت و همچنین پلاگین ها و دیگر موارد باشد.

– قابلیت AutoFill
از عواملی که شاید سهم زیادی در محبوبیت این مرورگر اینترنتی دارد می توان به قابلیت AutoFill اشاره نمود. با استفاده از این امکان می توان در هنگام پر کردن فرم های مختلف در وقت صرفه جویی نمود. به این ترتیب که اگر شما این قابلیت را در مرورگر خود فعال نمایید در هر بار پر کردن فرم ها بر روی سایت های مختلف دیگر لازم نیست تا تمامی اطلاعات خود را یک بار در آن فرم ها درج نمایید و با به کارگیری این ابزار می توانید فرآیندی را بوجود آورید که فرم ها خود کامل گردند و نیازی به پر کردن دوباره آن ها نباشد. همچنین در این مرورگر قابلیت پر کردن فرم ها را می توان در قبال رمزهای عبور نیز عملی نمود.

– موتورهای جست وجو گر
با استفاده از این مرورگر دیگر لازم نیست تا برای جست وجو در موتورهای جست وجوگر (Search Engine) به آن سایت ها مراجعه نمایید و پس از آن اقدام به جست وجو کنید. در داخل این مرورگر قسمتی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا از میان دو موتور جست وجوگر Yahoo! و Google یکی را به عنوان موتور جست وجوی مورد نظر انتخاب نمایید و پس از آن بدون آن که به وب سایت آن ها بروید به جست وجو بپردازید.

– نمایش فایل های PDF
مرورگر Apple Safari امکانی را فراهم میاورد تا به هنگام برخورد با یک فایل PDF بتوانید آن را در مرورگر به نمایش در بیاورید و از آن بهره بگیرید. بدون آن که از نرم افزارهای مربوطه برای نمایش آن استفاده نمایید.

 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دو عکس جالب از عاقبت کلبه دیجیتال و تنبلی کارگرا

پ اکتبر 15 , 2015
عکس – عکس جالب و خنده دار برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...