دانلود فیلم مصاحبه علی شان استون با فاکس نیوز زبان اصلی + خبر

اشتراک گذاری :

 فیلم مصاحبه علی شان استون  با فاکس نیوز زبان اصلی + خبر

دانلود با حجم ۳.۳ مگابایت به مدت ۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه از لینک مستقیم

 

شبکه فاکس نیوز جزو شبکه صهیونیستی و شیطانی محسوب میشود ابجد کلمه فاکس میشود ۶۶۶

 

خبر و فارسی مصاحبه با فاکس در ادامه

رجانیوز : علی‌‌استون: ایران یک جمهوری با احزاب بسیار زیاد است

«شان علی استون» در مصاحبه چهار دقیقه‌ای خود با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» ضمن دفاع از حق ایران در فعالیت های هسته ای درباره موارد دیگری چون موضع «احمدی‌نژاد» در برابر مسئله هولوکاست و همچنین سوء‌استفاده اسرائیل از این رویداد تاریخی نیز صحبت کرد.

 به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «شان استون»، پسر ۲۷ ساله «الیور استون» که چندی پیش در سفر کاری خود به ایران طی مراسمی در اصفهان در محضر آیت‌الله ناصری نام خود را به «علی استون» تغییر داد و دین مبین اسلام را برای خود برگزید، در سفر اخیر خود به آمریکا مورد هجمه رسانه‌های داخلی قرار گرفت و در این میان نیز مصاحبه‌ای جنجالی وی با «بیل اوریلی» مجری شبکه آمریکایی فاکس نیوز انجام داد که در زیر می‌خوانیم:
 
«بیل اوریلی»: رابطه و ملاقات شما با مقامات ایرانی بسیار جالب است، در حالی که ایران کشوری است که یکی از دشمنان اصلی آمریکا محسوب می‌شود.
 
«علی استون»: هرگاه درگیر چنین بحث‌هایی شده‌ام، سعی کرده‌ام با صراحت در این باره صحبت کنم و همین‌قدر بگویم که تلاشم بر این بوده تا جو «مرگ بر آمریکا»ی موجود در ایران را بکاهم، حقیقتا احساس می‌کنم که حضور دوستانه‌ من در ایران به بهبود تصویر آمریکا در ایران کمک کرد.
 
«بیل اوریلی»: البته از آنجایی که شما از یک خانوده مشهور و شناخته شده هستید به نظر می‌رسد مورد استفاده قرار گرفته‌اید.
 
«شان استون»: ممکن است این‌گونه باشد ولی چیزی که باید بگویم این است که درباره احمدی‌نژاد کمی سوء تفاهم وجود دارد، چون در ایران احزاب زیادی وجود دارد و او همیشه درباره موضوعات حساسیت برانگیز صحبت می‌کند.
 
 
 
«بیل اوریلی»: خوب یکی از مسائل انکارناپذیری که در این میان وجود دارد این است که او بارها گفته که هولوکاست هرگز اتفاق نیافتاده، خوب تو که خود یک یهودی‌زاده‌ای در اینباره چه می‌گویی؟
 
«علی استون»: انکار احمدی‌نژاد نسبت به مسئله هولوکاست نیز یک سوء تفاهم است، رییس جمهور ایران منظورش این نیست که هولوکاست هرگز اتفاق نیافتاده بلکه منظورش این است که این رویداد که هیچ ربطی به برخی مسائل سیاسی دنیای امروز ندارد، چرا باید اسرائیل از این مسئله در مواجهه با فلسطینی‌ها و خاورمیانه از مسئله سوء‌استفاده کند؟ این درست همان موردی که همیشه در صحبت‌های اینچنینی دغدغه احمدی‌نژاد بوده است، البته هیچ جایی برای انکار هولوکاست وجود ندارد و البته من با این قضیه موافق نیستم، ولی باید بگویم گفتن اینکه احمدی‌نژاد یک فرد متعصب است، کاملا ساده‌لوحانه است. 
 
«بیل اوریلی»: آیا دسترسی ایران به سلاح اتمی، از نظر تو، خالی از اشکال است؟
 

«علی استون»: بله من موافق این مسئله‌ام، چون ایران یک جمهوری با احزاب بسیار زیاد است

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود پوستر جالب و پر محتوای سیگار ممنوع !!!

پ اکتبر 15 , 2015
  سیگار ممنوع !! خطر مرگ !! تصمیم با خودمان است برای بزرگ دیدن روی عکس کلیک کنید   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 16

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...