دانشجویان ماله طلایی تقدیم به عباس عراقچی کردند

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  در این مراسم، مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه وقتی حتی رئیس بانک مرکزی نیز به عدم نتیجه برجام اذعان کرده است، خاطر نشان کرد: اما آقای عراقچی همچنان از بجام تعریف می‌کند.

وی اضافه کرد بر همین اساس این اتحادیه دانشجویی، تندیس ماله طلایی را به آقای عراقچی اهدا می‌نماید.

این تندیس به همراه نامه‌ای برای عراقچی فرستاده می‌شود.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر عراقچی
سلام علیکم

با گذشت دو سال و نیم از مذاکره با آمریکا و نقض گسترده بسیاری از خطوط قرمز نظام در برجام و همچنین باقی ماندن زیر ساخت تحریم‌ها در مقابل نابود شدن زیر ساخت هسته‌ای و نیز استمرار فشارها و تحقیرهای آمریکا علیه ملت ایران آنچه برای ما عجیب است اصرار حضرتعالی بر توجیه، بزک و ماله کشی بر خیانت ها و نقض عهدهای مکرر آمریکا در حق ملت ایران است.

این مسئله با اظهارات اخیر شما در توجیه صحبت های آقای سیف مبنی بر دستاوردهای برجام که «تقریبا هیچ» اعلام شد، اوج گرفت؛ با توجه به اینکه شما پیش از این نیز بارها و بارها با اظهارات حیرت آور و خلاق واقع خود، درصدد توجیه رفتارهای تحقیرآمیز آمریکایی ها بوده اید، جنبش عدالتخواه دانشجویی به رسم یادبود، این «ماله طلایی» را به شما تقدیم می کند امیدواریم تلنگری باشد برای شما تا اندکی هم که شده به رفتار، مواضع و سخنان خود بیشتر بیندیشید.

والسلام
به امید ظهور عدالت گستر گیتی
جنبش عدالتخواه دانشجویی

 رجانیوز از خبرنامه دانشجویان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بلومبرگ: به ایران بی‌احترامی کنید/ ظریف، شایستگی دلسوزی‌های کری را ندارد

چ آوریل 27 , 2016
سایت نودیها :  پایگاه اینترنتی شبکه خبری بلومبرگ، بامداد چهارشنبه در تیتر یادداشتی نوشته است: «کمی هم به ایران بی‌احترامی کنید.» «الی لیک»، خبرنگار بلومبرگ در ابتدای این یادداشت نوشته بسیاری از روزنامه‌نگاران و دیپلمات‌های غربی، مشتاقانه دوست‌دار این هستند که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را فردی «معتدل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...