خیابانی که پلیس جرات ورود به آن را ندارد!

اشتراک گذاری :

نودیها: دکتر محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران طی یادداشتی به انتقاد از عدم برخورد پلیس با تجمعات متجاهران به فساد در برخی خیابان‌های تهران پرداخت و نوشت:

۱- در قلب تهران خیابانی است به نام برادران مظفر جنوبی ( حدفاصل انقلاب و طالقانی) که این روزها به پاتوق عصرگاهی برخی دختران و پسران هم جنس باز و دارای انحرافات جنسی تبدیل شده است . در این خیابان می توانید دختران جوانی را ببینید که در دسته های چند تایی و در کنار خیابان بدون روسری و با بلوز وشلوار تنگ و یقه های باز، سرخوشانه مشغول کشیدن سیگارهای پر ( حاوی حشیش و…) هستند ! و یا در بغل پسرها و سر بر شانه های هم مشغول ….هستند . مشاهده رفتارها و آرایش ها و پوشش های ویژه همجنس بازان در این خیابان ساده است اما حضور پلیس در این خیابان تقریبا غیر ممکن شده و پاسخ پلیس در تماس‌های متعدد با ۱۱۰ و ۱۹۷ صرفا این است که می آییم و نمی آیند.

۲- این که چرا پلیس جرات ورود به این خیابان پر از تخلف و فساد علنی  و مقابله با جرائم جاری در آن را ندارد  پرسشی است که باید از خانم‌ها مولاوردی و ابتکار پرسیده شود! همان هایی که با اهانت به پلیس و ماموران آن و در عوض حمایت از مجرمین و متخلفین ، دست پلیس را برای اجرای وظایف قانونی بسته اند !

پاسخ به این پرسش بر عهده آن دسته از نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران است که به جای رسیدگی به وظایف و تکالیف قانونی خود ، ناجا را به دلیل انجام وظیفه قانونی در برخورد با جرائم مشهود ، با توپخانه سرزنش و اعتراض گلوله باران کردند! این پرسش را باید آن دسته از مطبوعات و فعالان رسانه ای و بازیگران بی هنری  پاسخ بدهند که  در ماجرای بوستان طالقانی ،مامور قانون را “خاطی” و مجرم وقیح را ” مظلوم و قربانی ” معرفی کردند!

۳-  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همان نیرویی است که سالهاست با کمترین امکانات و حداقل توقع در برابر مخوف ترین باندهای بین المللی قاچاق مواد مخدر ایستاده و پیچیده ترین معماهای جنایی را با هوشمندی رمزگشایی کرده و به روزترین خدمات پلیسی را در فضای مجازی به شهروندان ارائه کرده و می کند! اما همین نیرو در برخورد با افراد فاسدی که سلامت جسم و روح و روان جوانان را در قلب تهران و در انظار عموم به زشت ترین شکل ممکن تهدید می کنند دست بسته مانده  و از انجام ماموریت قانونی خود عاجز شده است!

۴ – کدام پدر و مادر ایرانی است که نگران آلوده شدن دختر و پسر نوجوانش به انحرافات وحشتناکی مانند همجنس بازی، مصرف حشیش و رفتارهای خلاف اخلاق در حاشیه خیابان نباشد و از پلیس برای مقابله و برخورد قانونی با عوامل چنین مفاسدی مطالبه نکند؟ آیا آن دسته از مدیران و مسئولانی که اخیرا مرتکب تهاجم ناجوانمردانه به نیروی انتظامی شدند حاضرند فرزندان و عزیزانشان شکار گرگ های سرگردان خیابان فوق ( و امثالهم)  شوند؟ اگر پاسخ منفی است پس چرا برای پلیس در مقابله با این گرگ های فاسد و خطرناک مزاحمت ایجاد می کنید ؟ چرا به جای کمک به حافظان نظم وامنیت و حمایت همه جانبه از آنها در مسیر انجام وظایفشان ، به آنها اهانت می کنید و جانب مجرمین و متخلفان را می گیرید؟

۵- امیدواریم ناجا همان گونه که فرمانده محترم ان بیان کرده اند در حفظ امنیت اخلاقی کوتاه نیاید و به عنوان نمونه با قاطعیت و جدیت و در اسرع وقت خیابان مظفر جنوبی را برای خانواده ها و نوامیس مردم به مکانی امن و خالی از فساد تبدیل کند! خیابانی که شایسته نام سه شهید خانواده مظفر باش.

خبرنامه دانشجویان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 45

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چگونه شرکت‌های آمریکایی با محصولات تراریخته انواع و اقسام سرطان‌ها را در دنیا به وجود آورده‌اند؟

ش آوریل 28 , 2018
دانلود بنیاد ملی سبک زندگی سالم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 5]Related Images:Visits: 45

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...