خوشحال هستم که با چادر در المپیک حاضر شدم

اشتراک گذاری :
خانم سکینه خدابنده‌لو به واسطه پوشش خود در مراسم افتتاحیه المپیک ریو مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت. همدانستان گفتگوی مختصری با این مربی ارزنده‌ی همدانی داشت که توجه مخاطبین عزیز را به آن جلب می کند.
 در ابتدا از وقتی که حضرتعالی در اختیار ما گذاشتید تشکر می کنم.
واکنش ورزشکاران و مردمی که از سراسر جهان در ریو حضور دارند نسبت به یک بانوی محجبه ایرانی که با چادر در این رویداد ورزشی حضور دارد چگونه بوده است؟
خواهش میکنم .در اینجا  پوشش من برای آنها جالب هست. برخی از کشورها این پوشش را تا حالا ندیده اند وخیلی برای آنها جالب است. ولی در هر صورت همه به عقاید یکدیگر احترام می گذارند .
حس حضرتعالی از حضور در یک میدان جهانی با یک پوشش ایرانی چیست؟
من خوشحالم که توانسته‌ام با همان پوششی که در کشور خودم دارم اینجا هم ظاهر بشوم. من  تمام سفرها و مسابقات بین المللی را با چادر رفته‌ام ولی المپیک چون بازتاب جهانی دارد تا این حد به چشم آمده است.
وضعیت خانم جامه‌بزرگ را چطور ارزیابی می کنید؟ نتایج کسب شده توسط دیگر اعضای تیم تیراندازی در روحیه ایشان تاثیر نگذاشته است؟
با توجه به شناختی که از خانم جام بزرگ دارم سعی میکنند خودشان را با دیگران مقایسه نکنند ولی ممکن است کمی نگران شده باشند. ولی فعلا وضعیت خوبی دارند و من  به کسب مدال توسط ایشان  امید دارم.
ممنون از وقتی که در اختیار ما قراردادید. برای شما و همه ی اعضای کاروان امام رضا که نمایندگان شایسته ایران در المپیک ریو هستند آرزوی توفیق و پیروزی داریم
خواهش میکنم و ممنون هستم که دعاگوی ما هستید .
سکینه خدا بنده لو
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«خندوانه» امشب خبری می‌شود

ی آگوست 7 , 2016
سایت نودیها : عقربه های ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه را نشان می داد که به محل ضبط برنامه “خندوانه” رسیدم. ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه به تدریج مسئول هماهنگی‌های برنامه توضیحاتی را ارائه داد و پس از آن حاضران با قرار گرفتن در صف های منظم برای هماهنگی لباس و پوشش خود آماده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...