خواننده زن کشف حجاب کرده، در شیراز روی صحنه می رود!

اشتراک گذاری :

اخبار

سحر محمدی بعد از اینکه تعطیلات نوروزی خود را به راحتی سپری کرده است، قرار است تا اول اردیبهشت آنگونه که در صفحه خود اعلام کرده است، در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.

در ادامه

سحر محمدی خواننده زنی است که به صورت غیرقانونی به تک خوانی می پردازد و با همکاری مجید درخشانی و عوامل بهایی خارج نشین به تورهای اروپایی رفته و اجرای زنده در شبکه های ماهواره ای و کنسرت های شب نشینی خارج نشینان را از دست نمی دهد.
 

بنا بر گزارش شهدای ایران، این خواننده زن به تازگی در سفر به لندن به مناسبت پاسداشت زنان کاباره ای! تک خوانی کرده و سپس به همراه دیگر نوازندگان به کشف حجاب گروهی پرداختند. هر چند پیش از این نیز تصاویر سحر محمدی بدون حجاب و در آغوش مردان در صفحات اجتماعی منتشر شده بود.
 

اما سحر محمدی بدون هیچ مشکلی به راحتی بعد از تک خوانی برای بهائیان خارج نشین، کشف حجاب و پاسداشت خوانندگان زن دوران طاغوت به راحتی دوباره به کشور بازگشت و تمام برخورد وزارت ارشاد با این خواننده در این حد بسنده شد که معاونت حقوقی این وزارتخانه اعلام کرد: در آینده با اجراهای ایشان برخورد می شود.
 

حال سحر محمدی بعد از اینکه تعطیلات نوروزی خود را به راحتی سپری کرده، قرار است تا اول اردیبهشت آنگونه که در صفحه خود اعلام کرده، در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.
 

در این میان آنچه بیش از هر چیزی به عنوان سوال مطرح می شود این است که تکلیف وزارت ارشاد با موضع گیری ها و دفاع های تمام قد وزیر ارشاد از هنرمند نماهایشان مشخص است اما آیا نهادهای قانونی و نظارتی و پلیس امنیت ناجا کشور همچنان در گیر و دار تعطیلات عید به سر می برند و یا خواب بهاریشان هنوز تمام نشده است که اینچنین خوانندگان زن متخلف آزادنه مشغول فعالیت هستند؟!
 

بدون شک مردم انقلابی بعد از مدتی فرصت دادن برای دستگاه های قضایی و امنیتی کشور در صورت عدم برخود خود وارد صحنه شده و قارچ های سمی رشد کرده را از ریشه خواهند سوزاند.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ تیتراژ سریال تا رهایی برزو ارجمند

چ آوریل 8 , 2015
آهنگ تیتراژ پایانی سریال تا رهایی با صدای برزو ارجمند پخش آنلاین بارگیری صوت   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 30

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...