خواصی که با گرفتن آب میوه‌ از بین می‌رود

اشتراک گذاری :

نودیها:سید ضیاءالدین مظهری متخصص رژیم‌درمانی و تغذیه  اظهار داشت: استفاده از میوه‌های طبیعی و تازه بهترین حالت برای تأمین نیازهای بدن افراد به شمار می‌رود.

وی گفت: گرفتن آب میوه‌ها باعث می‌شود تا قسمت زیادی از ترکیبات مفید و ویتامین‌های آنها از بین بروند، همچنین تفاله میوه‌ها سرشار از مواد مغذی و فیبرهای محلول و نامحلول است که به عملکرد صحیح دستگاه گوارش کمک زیادی می‌کند، فیبرهای نامحلول سرعت جذب چربی و قند را در بدن افزایش می‌دهد.

متخصص رژیم‌درمانی و تغذیه گفت:‌باید توجه داشته باشیم که میوه‌ها نیز خواص چاق‌کنندگی دارند و زمانی که آب میوه‌ها را مصرف می‌کنیم، انرژی آنها چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.

مظهری افزود: اگر آب میوه‌ها در محیط‌های غیربهداشتی تهیه شود، احتمال آلودگی آنها به مراتب افزایش خواهد یافت، همچنین ممکن است این میوه‌ها در لیوان‌های آلوده به دست مشتری برسد و بیماری را به افراد منتقل کند.

وی ادامه داد: توجه کنید که آب‌میوه‌های پاکتی نیز دارای قند زیاد هستند.

متخصص رژیم‌درمانی و تغذیه گفت: مصرف میوه طبیعی به عنوان یکی از عوامل پیشگیری از بیماری‌ها به شمار می‌شود اما در مواقعی مشاهده می‌کنیم که مرکز تهیه آب‌میوه غیرمجاز میوه‌های خراب را استفاده می‌کنند که اگر این میوه‌ها به رنگ قهوه‌ای باشند ممکن است باعث بروز بیمار سرطان شود.

مظهری در ادامه گفت: همچنین برخی میوه‌های شیرین و دارای قند پس از خراب شدن خاصیت الکلی به خود می‌گیرند که مصرف آنها نیز عوارض زیادی برای فرد در پی دارد.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ تیزر خندوانه۵ منتشر شد

ش مه 12 , 2018
دانلود فارس برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 22

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...