خبر جالب سایت آمریکایی دسیدنت وییس در مورد رهبری

اشتراک گذاری :

نودیها: وبگاه آمریکایی «دسیدنت وییس» در تحلیلی پیرامون نامه اخیر رهبر معظم انقلاب ایران نامه ایشان را با ویژگی‌هایی چون دوستانه، رک و در عین حال هوشمندانه توصیف نمود.

وبگاه آمریکایی یاد شده در این زمینه نوشت: بازتاب لحن کلام آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب ایران، آرام ، دوستانه، محتوای هوشمند و در همان زمان از صمیم قلب است. شما می‌توانید روح ایشان را از عشق جهانی و غم و اندوه به ارمغان آمده از در درد و رنج که تروریسم حساس کنید. نکته غم انگیز این است که رسانه‌های غربی و سیاستمداران آن‌ها با یک وسواس خاص علیه ایران هستند در حالی‌که ایران تلاش برای کمک به مبارزه با تروریسم را نشان داده است. البته دشمنی غرب با ایران نیز پشتیبانی سرسخت این کشور از فلسطین و امتناع در پذیرش اوامر امپریالیسم است که هر دو گناهان نابخشودنی هستند.

وبگاه دسیدنت وییس نوشت: برای رهبر ایران زندگی مهم بوده و هر گونه مرگ غیرطبیعی یک فاجعه است و وی از حملات مدم غرب به جهان اسلام ابراز تاسف می‌نماید.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسد آیت‌الله خامنه‌ای امیدوار است جوان امروزی فرهیخته به درک زیبایی اسلام، انطباق این دین با مسیحیت و یهودیت، تاریخچه طولانی روابط صلح آمیز در اسلام و رد امپریالیسم و استعمار برسد.

وبگاه یاد شده در خاتمه نوشت: رهبر ایران خوش بینانه عنوان ساخت که مردم غرب عمدتا ماهیت واقعی سیاست نوین را درک می‌کنند و همچنین نقش آمریکا را در ایجاد، پرورش و مسلح کردن القاعده، طالبان و جانشینان آن‌ها را درک خواهند نمود.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دلیل بوسیدن مهر بعد از نماز

د دسامبر 7 , 2015
پرسش چرا مهر نماز را بعد از اتمام نماز می‌بوسیم؟ پاسخ اجمالی مهرهایی که نمازگزار در نماز از آن استفاده می‌کند دو نوع است. یکی تربت و خاک کربلا، و نوع دیگر سایر چیزهایی که سجده بر آنها صحیح است. به برکت ایثاری که سید الشهداء در بذل جان و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...