خبری تلخ برای قلیانی‌ها / چایخانه‌ها فقط “چای”

اشتراک گذاری :

نودیها:رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه صنف چایخانه‌ها فقط مجوز عرضه چای را دارند، گفت: هیچ کدام از این قهوه خانه‌ها جواز عرضه قلیان را ندارند.

 خسرو صادق نیت با بیان اینکه قانون اساسی اجازه تاسیس چایخانه را داده است، اظهار داشت: طبق قانون اساسی اماکن عمومی از جمله چای خانه‌ها اجازه عرضه دخانیات را ندارند و عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در این اماکن نیز ممنوع است.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار با تاکید بر اینکه عدم رعایت قانون غیر قابل قبول است، افزود: با توجه به منافات عرضه قلیان در اماکن عمومی و چایخانه‌ها با قانون عدم عرضه دخانیات در اماکن عمومی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مراجع قانونی با چایخانه‌های عرضه قلیان این استان برخورد کرده است.

صادق نیت با بیان اینکه هیچ موردی مبنی بر فعالیت چایخانه‌های بدون جواز وجود ندارد، افزود: چنانچه موردی این چنین وجود داشته باشد نیروی انتظامی، بازرسین ما و مراجع قانونی ذیربط با این مسئله برخورد خواهند کرد و مردم می‌توانند در صورت وجود این مراکز گزارش دهند.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 31

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صوت درخواست دکتر علی کرمی از ریاست محترم جمهور در مورد انتخاب اعضای دولت دوازدهم

س ژوئن 20 , 2017
پخش آنلاین دانلود کانال تلگرامی پرفسور کرمی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 31

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...