حکم مهدی هاشمی مشخص شد / به حبس، جزای نقدی و انفصال

اشتراک گذاری :

اخبار

سرانجام رسیدگی به پرونده بین‌المللی آقازاده جنجالی به نقطه پایان رسید. حجهالاسلام محسنی‌اژه‌ای با اعلام این‌که هنوز حکم قطعی نشده و در این‌باره عذر قانونی دارم، گفت: یک بخش از اتهامات «مهدی هاشمی» به استناد ماده ۳ قانون تشدید مرتکبان ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است.

در ادامه

همچنین به اتهام تبصره ۲ ماده ۵ این قانون یعنی تشدید مجازات مرتکبان ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انفصال صادر شده است.
محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با شبکه خبر افزود: درباره مسائل امنیتی این فرد به حبس محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: حکم که قطعی شد قطعا آن را به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه این حکم قابل بازنگری و تجدید نظرخواهی است.

وی افزود: پس از ابلاغ حکم به متهم و وکلایش، وی ۲۰ روز فرصت دارد تا به رأی صادره اعتراض کند و اگر اعتراض نکرد حکم قطعی تلقی خواهد شد.

*آقازاده جنجالی به ۱۵ سال حبس محکوم شد

براساس شنیده‌ها فارس نیز: م.ه آقازاده جنجالی به واسطه سه اتهام در پرونده‌اش مجموعاً به ۱۵ سال حبس محکوم شد. وی به واسطه یکی از مواد قانونی به ۷ سال حبس، جزای نقدی، انفصال محکوم شده است .همچنین این فرد به واسطه یکی دیگر از مواد همین قانون، به ۵ سال حبس محکوم شده است. این در حالی است که نامبرده به واسطه یکی از مواد قانون مجازات اسلامی به ۳ سال حبس محکوم شده است. البته نکته مورد توجه این است که این حکم بدوی بوده و متهم پس از ابلاغ حکم ۲۰ روز فرصت دارد نسبت به حکم صادره اعتراض کند.

رسیدگی به پرونده این فرد از نیمه مرداد امسال در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.جلسات رسیدگی به پرونده این فرد در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب بیش از ۲۸ جلسه به طول انجامید اما سرانجام آخرین روز هفته گذشته اخباری مبنی بر صدور حکم به گوش رسید.

منبع : فرهنگ نیوز

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تصاویر بدون شرح از لس آنجلس

پ اکتبر 15 , 2015
گرافیک و عکس – شبکه های اجتماعی بقیه عکسها در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 9

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...