حکم سعید طوسی صادر شد

اشتراک گذاری :

نودیها:سعید طوسی طی حکمی از سوی مسئولان ایرانی، بخشیده شده است.

به ادعای روزنامه وطن، از آنجا که سعید طوسی جایگاه قابل توجهی دارد، با میانجیگری برخی هواداران وی مورد شفاعت قرار گرفته و درباره او به “خاتمه یافته شدن پرونده” حکم شده است.

به نوشته وطن، در این ارتباط هم کارشناسان اسراییلی مدعی شده اند که سه تن از شاکیان تاکنون حاضر نشده اند که هویتشان را فاش کنند.

«سعید طوسی»، قاری کشورمان درباره ی علت سخن نگفتن خود درباره ی «اصل ماجرا‌»ی اتهامات اخیر گفت: عهد کرده ام تا تکلیف پرونده ی بهتان آنها روشن نشده صبر کنم، فقط به دوستان و قرآنیان می گویم والله همه سرتا سر دروغ و جعل است و انشاءالله به همین زودی طراحان این توطئه شنیع رسوا می شوند.

حدود دو هفته است که ادعاهایی علیه سعید طوسی قاری مشهور قرآن در رسانه ها منتشر شده است. با وجود اینکه سخنگوی قوه قضائیه تائید کرده که در این باره پرونده ای در قوه قضائیه در جریان است اما هنوز منابع رسمی توضیحات دقیقی درباره این پرونده نداده اند. با این حال در روزهای اخیر ناظران و رسانه ها تحلیل های مختلفی پیرامون این ماجرا ارائه کرده اند.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 172

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زود شام بخورید، لاغر شوید!

د نوامبر 7 , 2016
نودیها:نتایج مطالعه ای جدید نشان می دهد صرف وعده شام در هنگام غروب و اوایل شب یک الگوی مناسب برای کاهش وزن است؛ این الگو سبب می شود علاوه بر کاهش احساس گرسنگی، سوخت و ساز چربی و کربوهیدارت به گونه ای باشد که با چربی های اضافه بدن مبارزه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...