حکم زندان حسن عباسی و وعده قلم های روان روحانی / افعال معکوس شب های برره ای

اشتراک گذاری :

 

سایت نودیها : محمّدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیأت‌علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به صدور حکم ۷ ماه حبس برای حسن عباسی- کارشناس مسائل استراتژیک- در پی شکایت دفتر رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور در اوایل شروع به کار خود، سخنی مبنی بر اینکه می‌خواهم قلم‌ها روان شوند و همه صریح‌القلم شوند، مطرح کرد. حال با توجه به حکمی که برای آقای عباسی صادر شده، فکر می‌کنم این اتفاق‌، مصداق تحقق وعده‌های آقای روحانی است.

وی، وعده‌های رئیس‌جمهور درباره حقوق شهروندی را یادآور شد و تأکید کرد: مصداق عینی تحقق این وعده‌ها را باید در این شکایت‌ها و احکام دید.

کوشکی با بیان اینکه آقای روحانی در حال عملیاتی کردن تک تک وعده‌های خود درباره آزادی بیان و حقوق شهروندی است، تصریح کرد: بنده به سهم خودم، بابت این موضوع از آقای روحانی تشکر می‌کنم.

وی، سریال «شب‌های برره» و استفاده از افعال معکوس در آن را یادآور شد و افزود: ناچار هستیم در ارتباط با آقای روحانی از افعال معکوس استفاده کنیم و اگر عادی سخن بگوییم، کسی متوجه نمی‌شود.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 187

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شعر بسیار زیبا و روضه ای برای حضرت رقیه (س) از کاظم بهمنی

د اکتبر 15 , 2018
  یا رقیه سلام الله علیها   ابر مستی تیره گون شد باز بی حد گریه کرد با غمت گاهی نباید ساخت، باید گریه کرد امتحان کردم ببینم سنگ می فهمد تو را از تو گفتم با دلم، کوتاه آمد، گریه کرد   ای که از بوی طعام خانه ها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...