حمایت شرم آور خانم بازیگر از اغتشاش گران

اشتراک گذاری :

نودیها:لیلا حاتمی هنرپیشه شناخته شده سینمای ایران، در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «خوک» ساخته مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین اظهاراتی عجیب و دور از انتظار بیان کرد.

در ویدیویی که از این کنفرانس مطبوعاتی فیلم خوک در منتشر شده لیلا حاتمی می‌گوید: می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و عمیقا ناراحتی و عصبانیت خودم را از برخوردی که اخیرا با معترضان در ایران شد ابراز نمایم. بله و این شرم آور است که در کشور من، تظاهرات و اعتراض به بهای جان تظاهر کنندگان تمام می‌شود. برای اولین بار است که من در مصاحبه‌ای سیاسی حرف می‌زنم.

مانی حقیقی در مورد اکران این فیلم گفت: «خوک» کمتر از یک ماه دیگر در ایران اکران می‌شود. همین نسخه‌ای که اینجا دیدید در ایران پروانه نمایش گرفته و نمایش داده خواهد شد.

وی همچنین درباره سئوالاتی پیرامون سانسور در ایران گفت: این سوالات برایم خسته کننده است ما برای صحبت در مورد یک اثر هنری اینجاییم. در ایران سانسور هست، زندگی با آن مشکله، اما ماداریم با آن تعامل می‌کنیم.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توهین سلبریتی حراف به حافظان امنیت کشور

ش فوریه 24 , 2018
نودیها: کیهان نوشت: «حمید فرخ نژاد» از بازیگران سینما و «خودکارشناس پندار در همه امور» در توئیتی تأسف برانگیز نوشت: «متاسفانه دیشب به دلیل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگیری گسترده در این محل بودم، شهادت میدم اگر درایت نیروی انتظامی نبود، ماجراجویی آقایان لباس شخصی و عصبانیت دراویش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...