حقیقت پدیا – مسیح علی نژاد (Masih Alinejad)

اشتراک گذاری :
حقیقت پدیا – شخصیتها

 
حقیقت کامل مسیح علی نژاد را در ادامه بخوانید

به نقل از دیده‌بان: در این مطلب قصد آن داریم تا یکی دیگر از اصحاب فتنه را بیشتر بشناسیم. در این مطلب به معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی‌نژاد می‌پردازیم. وی که در حال حاضر ساکن انگلستان می‌باشد. از عوامل سرویس جاسوسی انگلیس بوده و ارتباط نزدیکی نیز با گروهک تروریبستی منافقین و سلطنت‌طلبان دارد.
 «معصومه علی‌نژاد قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» درسال ۱۳۵۵در قمی‌کلا، بابل متولد شد. وی در یکی از نوشته‌های خود اعلام می‌کند که دوستانش وی را «مصی» صدا می‌زدند، اما فردی به نام «پویان» که ظاهرا خیلی به وی علاقه نشان می‌داده برای «علی‌نژاد» شعری سروده و او را «مسیح» خطاب کرده است.
بهزاد نبوی و علی نژاد
مسیح علی‌نژاد و بهزاد نبوی مجلس ششم شورای اسلامی
او خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامهی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد اداری محرمانه، از مجلس هفتم اخراج شد. که از او در روزنامه‌های «شرق»، «بهار»، «وقایع اتفاقیه»، «هم‌میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است و در آخر به روزنامه «اعتماد ملی» ارگان رسمی حزب یکی از سران فتنه پیوست و در سیاه نمایی از اوضاع کشور و اهانت به مردم و رئیس جمهور قانونی کشور کم نگذاشت و قابل ذکر است که در همین روزنامه بود که وی مردم را به دلفین‌های گرسنه و رئیس جمهور را به مربی تربیت دلفین‌ها تشبیه کرده بود، که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام میدهند    . 
بهزاد نبوی
مسیح علی‌نژاد- بهزاد نبوی- تحصن عناصر افراطی و برانداز اصلاح‌طلب
«علی‌نژاد» در پایان دوره اصلاحات دو کتاب با عنوان‌های «تاج خار» و «تحصن» منتشر کرد که موضوع کتاب دوم بررسی تحصن نمایندگان افراطی احزاب منحله مشارکت و مجاهدین بود. او کتاب‌های خود را با همکاری همقطاران دوم خردادیش و توسط انتشاراتی برادرش «محسن علی‌نژاد» روانه بازار کتاب کرد.
خاتمی و علی‌نژاد
مصاحبه مسیح علی‌نژاد با محمد خاتمی
«مسیح علی‌نژاد» در تحرکات و تجمعات جریان فتنه در پیش از انتخابات که هدف از آن‌ها آماده سازی زمینه برای اردوکشی‌های خیابانی پس ازانتخابات بود نیز نقش به سزایی داشت و جالبتر آن‌جاست که او در روزنامه متعلق به کروبی می‌نوشت ولی به موسوی رای داد، در واقع او با هدف پیاده‌سازی اهداف جریان تجدیدنظرطلب و همسو کردن کروبی با اتاق فکر فتنه که در ستاد انتخاباتی موسوی تشکیل شده بود، به وی نزدیک شده بود که نتایج این تحرک خاموش بعد از انتخابات ظهور و بروز بیشتری پیدا کرد.
مسیح علی نژاد
خرداد ماه 1388- در کنار هادی حیدری- سخنرانی موسوی در خیابان حجاب
ربایش اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی و گستاخی وی در مصاحبه با نمایندگان مجلس، علی‌نژاد را به طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام دستگاه جاسوسی انگلیس افتاد و در را ستای پیاده‌سازی اهداف شوم آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
مسیح علی نژاد و شیرین عبادی
مسیح علی‌نژاد و شیرین عبادی
پس از دهمین دوره انتخابات پرشور ریاست جمهوری، وی نقش تعیین کننده‌ای در فتنه و ایجاد اغتشاش ایفا می‌کند، به همین جهت دستگاه جاسوسی انگلیس به این نتیجه می‌رسد که دستگیری وی توسط نهادهای مسئول، اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد داد، لذا دستور خروج وی از کشور را به بهانه ادامه تحصیل در دانشگاه آکسفورد(دانشگاه رسمی اینتلیجنت سرویس) انگلیس به او می‌دهد.
عباس معروفی و مسیح علی نژاد
مسیح علی‌نژاد و عباس معروفی از داستان نویسان ضدانقلاب
علی‌نژاد پس از خروج از کشور ضمن دیدن آموزش‌های تکمیلی جاسوسی در دانشگاه آکسفورد، ماموریت جدیدی از سوی MI6 به وی ابلاغ می‌شود که طی آن وی باید با اکانت «OXFORD GIRL» در شبکه اجتماعی توییتر به هدایت آشوب‌ها و اغتشاشات داخل ایران بپردازد.
شیرین عبادی و مسسیح علی نژاد
مسیح علی‌نژاد و شیرین عبادی
محمد مصطفایی و مسیح علی نژاد
مسیح علی‌نژاد و محمد مصطفایی حقوقدان عامل سازمان جاسوسی سیا
 
در تابستان ۱۳۸۸، علی‌نژاد مدتی را در ایالات متحدهی آمریکا     به سر برد و تلاش کرد با باراک اوباما     مصاحبه کند، ولی با وجودی که ویزای آمریکای وی به منظور مصاحبه با اوباما به او داده شده بود، و با توجه به اینکه او در طول این سال‌ها خدمات شایان توجهی به اربابان آمریکاییش کرده بود، ولی تا زمان پایان مهلت ویزایش، موافقت دولت آمریکا با درخواست مصاحبه نهایی نشد و علی‌نژاد دست ازپا درازتر به انگلستان برگشت.
مسیح علی نژاد در آمریکا
مسیح علی‌نژاد در آمریکا- تابستان 1388 -در آرزوی مصاحبه با اوباما
او در مدت اقامت خود در آمریکا البته بیکار ننشسته بود اگرچه آمریکایی‌ها برای او تره هم خورد نکردند اما با حضور در تجمعات سلطنت‌طلبان و منافقین در کنار مطرب‌ها و رقاصه‌های فراری به سخنرانی علیه نظام پرداخت و از این طریق در مدت اقامت خود در آمریکا امرار معاش می‌کرد.
علی نژاد و گنجی
مسیح علی‌نژاد و اکبر گنجی- تجمع منافقین و سلطنت‌طلبان در آمریکا
گوگوش و علی نژاد
گوگوش رقاصه و مطرب فراری در کنار علی‌نژاد- تجمع منافقین و سلطنت‌طلبان در آمریکا
مسیح علی‌نژاد پس از شکست سنگین فتنه در 9 دی با دریافت ماموریت جدید خود از سوی سرویس جاسوسی انگلیس، وظیفه کشته‌سازی و پیگیری کشته‌شدگان فتنه را بر عهده می‌گیرد. وی با پشتیبانی MI6     و گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند تا تلفنی با خانواده کشته‌شدگان فتنه مصاحبه کرده و ضمن تحریک آنان به مقابله با نظام، به مظلوم‌نمایی فتنه‌گران می‌پردازد.
علی نژاد در آمریکا
مسیح علی‌نژاد در حال خوش رقصی برای اربابان خود در جمع منافقین و ضد انقلاب در آمریکا
وی از طریق سهیل اعرابی(برادر سهراب اعرابی) از عناصر مهم منافقین خارج از کشور که در ارتباط با داخل نیز می‌باشد به پروین فهیمی مادر سهراب وصل شده است و به هدایت و خط‌دهی گروهک مادران عزادار پارک لاله مرتبط با منافقین می‌پردازد.
علی نژاد
عکاسی علی‌نژاد از تجمع منافقین و سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب در آمریکا
در راستای همین ماموریت جدید وی یک دیدار ویژه‌ای، با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران انجام داد که طی آن به اصطلاح حقوق از دست رفته فتنه‌گران را پیگیری کند.
علی نژاد و احمد شهید
مسیح علی‌نژاد در دیدار با احمد شهید
علی‌نژاد از فرط گرسنگی در خارج از کشور به کاسه لیسی ربع پهلوی پرداخت تا شاید گوشه‌ای از دلارها و طلاهای به غارت برده خاندان پهلوی از کشور نیز به او برسد.
رضا پهلوی و علی نژاد
دیدار مسیح علی‌نژاد و ربع پهلوی
دست دادن پهلوی با علی نژاد
دست دادن مسیح علی‌نژاد با ربع پهلوی
مسیح علی‌نژاد که به شدت مروج فمینیسم می‌باشد از همسر اول خود طلاق گرفته و هم اکنون دوست دختر کامبیز فروهر روزنامه‌نگار و بازیگر ضدانقلابی هالیوود و عضو هیئت موسس انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی مقیم خارج کشور که ساکن آمریکا می‌باشد و به دلیل آنکه دیگر به علی‌نژاد ویزای ایالات متحده را نمی‌‌دهند تنها در فضای فیس‌بوک باهم عشق بازی‌کنند.
کامبیز فروهر و مسیح علی نژاد
مسیح علی‌نژاد و دوست پسرش کامبیز فروهر
کامبیز فروهر و علی نژاد
مسیح علی‌نژاد و کمبود محبت
البته ناگفته نماند که علی‌نژاد که به جوجه اردک زشت نیز شهرت دارد، این روزها به دلیل سختی کار در سرویس جاسوسی انگلیس و دوری از خانواده و وطن خویش به سیگار روی آورده و به سرنوشتی شبیه گلشیفته فراهانی دچار شده و برای امرار معاش خود در خارج از کشور به دریوزگی افتاده و برای دریافت حقوق روز مزد به شگرد قدیمی و پیش‌پا افتاده گروهک تروریستی منافقین که همانا تخلیه تلفنی می‌باشد روی آورده است.
سیگار کشیدن علی نژاد
سیگاری شدن مسیح علی‌نژاد در اثر دوری از خانواده و وطن و کمبود محبت
برهنه شدن علی نژاد
برهنه شدن مسیح علی‌نژاد در ملا عام
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 275

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فصل پنجم کتاب فتح خون با نام کربلا به قلم شهید سید مرتضی آوینی

ش آوریل 11 , 2015
«فتح خون» نام مجموعه مقالاتی است به قلم شهید سید مرتضی آوینی که به مناسبت محرم و در ده فصل منتشر شده است.   مشروح فصل پنجم در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 275

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...