حضور عجیب علی لاریجانی در انواع و اقسام همایش ها و سمینارها/پس تخصص چه می شود؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – یکی از عجیب ترین مسایلی که زندگی ام دیده ام دیدن علی لاریجانی در انواع و اقسام همایش ها و سمینارهاست. نمی دانم اصلا چه نیازی است که کسی را دعوت به همایشی کنند که اصلا سررشته ای در آن مطلب ندارد.

همین دیروز بود که در همایش با علوم انسانی اسلامی علی لاریجانی صحبت می کرد. این همه استاد کارکشته و کاربلد و متخصص در این زمینه هست رئیس مجلس را برای چه در این همایش آورده بودند. به نظرم ، خود ایشان هم باید جلوی این دعوت ها بایستند و بیش از این بیت المال هدر نرود.

این عادت بد دعوت از مدیران و مسئولین رده بالا در همایش های مختلف یک عادت بد و غلطی است مثل دعوت از رئیس جمهور و برخی وزرا در همایش هایی که اصلا ربطی به آن ها ندارد.

متاسفانه پول بیت المال است و  دلی که نمی سوزد و برای خودشیرینی دعوت از آدم های غیر متخصص و در نهایت همایش های بی حاصل و بدون سود.

حتما از این پس مدیران کمی هم فکر مردم را بکنند و این پول ها را راحت به زباله نریزند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “حضور عجیب علی لاریجانی در انواع و اقسام همایش ها و سمینارها/پس تخصص چه می شود؟

  1. به هم ریختگی در نظام سیاسی کشور که تخصص نمیخواد. متاسفانه هنوز هیچ مرجعی برای نظارت به مجلس در کشور وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند حدیث در مورد پیاز

د نوامبر 2 , 2015
فواید پیاز قال رَسُولُ اللهِ صلّی الله علیه و آله : إذا دَخَلْتُمْ بِلاداً فَکُلُوا مِنْ بَصَلِها یَطْرُدُ عَنْکُمْ وَباها. هر گاه وارد شهری شدید از پیاز آن جا بخورید؛ زیرا با خوردن پیاز آن شهر از امراض عمومی آنجا در امان هستید. «وسائل الشیعه، ج ۱۷، ح ۱»   […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...