حزب‌الله: مبارزه را تا سقوط پروژه تکفیری ادامه می‌دهیم

اشتراک گذاری :

به نقل از روزنامه البناء لبنان، حسین الحاج حسن وزیر صنایع این کشور وابسته به حزب الله لبنان در سخنانی در حسینیه حوش تل صفیه در بعلبک تصریح کرد: حزب الله لبنان و جریان مقاومت هرگز و با وجود تمام جان فشانی ها نباید به سمت فتنه شیعه و سنی یا اسلامی و مسیحی در لبنان یا سوریه یا عربستان سعودی یا یمن و کویت کشیده شوند.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان مبارزه با تکفیری ها و راه اندازی کنندگان آن را تا سقوط این پروژه ادامه خواهد داد و هدف آن حفظ وحدت اسلامی و هم گرایی اسلام و مسیحیت است، ما هیچ عرصه ای را رها نمی کنیم تا آنها بتوانند با کشتارهای خود منطقه را تکه تکه کنند، آنها نخواهند توانست ما را به سمت فتنه سوق دهند. ما این پروژه و حامیان و تأمین کنندگان مالی آن را از طریق حفظ وحدت و پایمردی خود با تمامی جان فشانی های خود از بین خواهیم برد.

همچنین شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در اظهاراتی به مناسبت هفتمین روز شهادت علی جمیل حسین در حسینیه بلده النفاخیه تصریح کرد: حزب الله لبنان بعد از توافق هسته ای ایران و با وجود تمامی جنگ های تکفیری ها امروز همانند گذشته است و فردا نیز به همین صورت حزب مقاومت و کمک به فلسطین و حمایت از لبنان در برابر تمامی خطرات – چه اسرائیلی و چه تکفیری- باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: مقاومتی که آنها سعی داشتند آن را ۲۰ سال به عقب ببرند، امروز موفق شده است ۲۰ سال به سمت جلو حرکت کند، تنها ۹ سال پس از پیروزی ژولای سال ۲۰۰۶ ما شاهد زندگی مکرر مقاومت هستیم. شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ گفت که با این جنگ ما در صدد از بین بردن حزب الله بودیم و این جنگ، جنگ مرگ و زندگی بود، اما امروز مقاومت موفق شده قدرت و توانمندی نظامی و مردمی و سیاسی خود را تقویت نماید.

شیخ قاووق تأکید کرد: مقاومت جنگی را که آغاز کرده برای حمایت از سرزمین و اهالی خود در لبنان بر ضد گروهک های تکفیری کامل خواهد کرد، مقاومت درگیری های ارتفاعات عرسال و بعلبک و قلمون و الزبدانی را کامل خواهد نمود. نتیجه جنگ الزبدانی نیز مانند جنگ القصیر و یبرود و عسال الورد و رنکوس و قاره و دیگر شهرها و روستاهای قلمون خواهد بود که همان پیروزی کامل برای مقاومت و ارتش عربی سوریه است.

وی ادامه داد: ما اجازه نمی دهیم در داخل یا خارج از مرزهای لبنان مراکز و گذرگاه های برای تروریسم تکفیری وجود داشته باشد، ما منتظر رضایت و اجازه هیچ کس نخواهیم بود و تمامی حق و حقوق و جنجال و تحریک مذهبی نمی تواند تصمیم مقاومت را در کامل کردن این جنگ بر ضد تروریسم تکفیری تا زمان پیروزی، تغییر دهد.

این مقام برجسته حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که تمامی کسانی که بر روی استفاده از برگه تروریسم تکفیری در سوریه و لبنان حساب کردند، دچار اشتباهات اخلاقی و انسانی و ملی شدند، چگونه ممکن است یک گروه لبنانی شعار ” اول لبنان” را سر دهد، اما منتظر نتایج درگیری ها در سوریه و قلمون و الزبدانی و ارتفاعات عرسال باقی مانده و بر روی پیروزی تروریست ها در آن حساب کند. مقاومت همان طور که در شکست دادن تجاوز اسرائیلی ها موفق بود، امروز نیز پیروزی جدیدی را بر ضد متجاوزان تکفیری رقم می‌دهد

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکسهای چهره‌های معروف در شبکه های اجتماعی(۸)

س جولای 21 , 2015
[Show slideshow] برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 10

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...