حدیث امام رضا (ع) درباره ی چگونگی مقاربت و نزدیکی

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – مسائل جنسی

 

بسم الله الرحمن الرحیم – از آنجا که مبداء وسرچشمه بیشتر اختلافات زن ومرد در منزل ارضاء نشدن کامل یکی از طرفین ویا هردو طرف است لذا زن ومرد باید سعی نمایند همواره بر تمایلات جنسی یکدیگرپاسخ مثبت داده وبر یکدیگر پشت نکنند….

 

بقیه مطالب در ادامه

از آنجا که مبداء وسرچشمه بیشتر اختلافات زن ومرد در منزل ارضاء نشدن کامل یکی از طرفین ویا هردو طرف است لذا زن ومرد باید سعی نمایند همواره بر تمایلات جنسی یکدیگرپاسخ مثبت داده وبر یکدیگر پشت نکنند….در روایات کثرت جماع مستحب شمرده شده واین عمل موجب محبت والفت بیشتر بین زن ومرد می شود اما در عین حال باید توجه نمود که کثرت این عمل نباید به اندازهایی برسد که موجب ضعف قوای طرفین ویا عدم امتیاز ایشان از حیواناتی که صورت ملکه ی شهوت هستند گردد حیواناتی چون خروس که صورت ملکه ی شهوت وشهوترانی می باشند.

 

 

امام رضا(ع) میفرمایند: پیش از انجام عمل مقاربت، با پستانها و محلهای شهوت انگیز زن بازی کنید و بگذارید آب دراو جمع شود و مزاجش برای قبول نطفه آماده و مستعد شود.واین آمادگی در تکوین کامل نطفه دخالت تام دارد.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فصل اول کتاب فتح خون با نام آغاز هجرت عظیم به قلم شهید سید مرتضی آوینی

ش آوریل 11 , 2015
«فتح خون» نام کتابی است به قلم شهید سید مرتضی آوینی که به روایت محرم و عاشورا می پردازد. در ده فصل تنظیم شده است و هر فصل مربوط به یکی از وقایع قیام اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص دارد.   مشروح فصل اول در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...