حاکمان دنیا در بنیاد «جایزه جهانی غذا» چه می‌کنند؟

اشتراک گذاری :

نودیها:در بخش‌های قبل از گزارش ویژه «ایران؛ ایری؛ راکفلر» پرده از بیش از یک قرن اقدامات دامنه‌دار #بنیاد_راکفلر برای سیطره بر منابع «غذا» و نیز دسترسی به منابع ریشه‌ای حیات -از کانال تسلط بر #ژنتیک گیاهی و حیوانی- کنار زده شد.

کوفی عنان، بان‌کی مون، جورج بوش، جیمی کارتر و انبوهی از بنیادهای صهیونیستی در این محفل خاص برای سیطره راکفلر بر «غذای جهان» حضور دارند!

صهیونیست‌ها بیش از یکصد سال است با پرچم «فعالیت‌های بشردوستانه» و به بهانه «افزایش جمعیت و دشواری تأمین غذا برای انسان‌ها» و نیز با تبلیغات بسیار وسیع درباره کشاورزی صنعتی، (و انحراف اذهان از این‌که اشکال در تولید غذا نیست، بلکه در توزیع است) به کشورهای مختلف وارد شده و منابع حیات کشورها را به نفع خود مصادره کرده‌اند.

این تبلیغات چنان است که جنایتکارترین انسان‌های تاریخ که به گسترش سرطان‌های فعلی -ناشی از مصرف سموم کشاورزی- در سطح جهان اقدام کردند را تقدیس کرده و به آنها جوایز متعدد اهدا کرده‌اند.

در این گزارش و گزارش‌های بعدی یک بنیاد پیشتاز در این زمینه معرفی خواهد شد: «بنیاد جایزه جهانی غذا»

#بنیاد_جایزه_جهانی_غذا یک نهاد خصوصی است که در سال ۱۹۸۶ میلادی با ایده‌پردازی #نورمن_بورلاگ و با تأمین مالی #بنیاد_راکفلر تأسیس شد.

چهار سال پس از تأسیس، در سال ۱۹۹۰، #جان_روآن (بزرگترین بانکدار وقت آیوا) تأمین مالی این بنیاد را برعهده گرفت و پس از مرگش در سال ۲۰۱۰ نیز فرزندش راه پدر را ادامه داد و تاکنون رئیس هیئت مدیره و مسئول این بنیاد است.

نام «بنیاد جایزه جهانی غذا» این‌گونه به ذهن متبادر می‌کند که این بنیاد، نهادی بین‌المللی و زیرمجموعه‌ی ساختاری جهانی باشد، اما واقعیت این است که این بنیاد یک نهاد کاملاً خصوصی است که در بالاترین رده‌ی جهانی، تمهیدات صهیونیست‌های برجسته (خصوصاً #راکفلرها) را در نفوذ در مراکز تحقیقاتی کشورهای دیگر و سیطره بر منابع غذای جهان پیگیری می‌کند.

این بنیاد در ایالت #آیووا واقع شده و مدیرعامل این بنیاد #کنت_کوئین دیپلمات برجسته و رفیق گرمابه و گلستان #هنری_کیسینجر است. عضویت در شورای امنیت ملی امریکا در کاخ سفید نیز در سوابق این دیپلمات کهنه‌کار به چشم می‌خورد.

کنت کوئین طی زمان مسئولیتش تلاش زیادی کرده این جایزه سالانه ۲۵۰ هزار دلاری را به‌عنوان «#جایزه_نوبل در زمینه کشاورزی و غذا» جا بیندازد

سایت «بنیاد جایزه جهانی غذا» در زمینه فرازهای برجسته این بنیاد در سه دهه گذشته می‌نویسد:

در سال ۱۹۸۵ #نورمن_بورلاگ یک شورای مشاوران تشکیل داد و حمایت‌های اولیه برای جایزه را جلب کرد.

در ماه مه ۱۹۸۶ این جایزه در نیویورک اعلام موجودیت کرد.

در سال ۱۹۸۷ از دکتر #سوامیناتان (که پدر #انقلاب_سبز هند نامیده می‌شود) به‌عنوان اولین برنده جایزه جهانی غذا در مراسمی در مؤسسه اسمیتسونیان در واشنگتن تقدیر شد.

سوامیناتان، همان خائن هندی است که اولین رئیس غیرامریکایی «ایری» شد تا دسترسی به ذخایر ژنتیکی هند را برای #راکفلر فراهم کند. وی همچنین اولین تفاهم‌نامه را با #جمهوری_اسلامی در سال ۱۳۶۱ با معاون وزیر وقت امضا کرد. «شناسایی تنوع ژنتیکی و صفات برنج ایران برای راکفلر» که یک دزدی آشکار از منابع حیاتی ایرانیان است، جزو مفاد صریح توافقنامه‌های ایران و ایری بود. معاون وزیر مذکور بعدها به سمت وزارت نیز رسید. (درباره سوامیناتان نیز در گزارشی مجزا خواهیم نوشت)

در سال ۱۹۹۴ این بنیاد، انستیتو جوانانش را راه‌اندازی کرد. این انستیتو به آموزش جوانان در سراسر جهان پرداخت تا از طریق آنان انگاره #کمبود_غذا و ناچاری وابستگی به #صهیونیست‌های_راکفلر را القا کند. این انستیتو توسط ۱۴ تیم از دبیران به جذب دانش‌آموزان دبیرستانی پرداخت.

در سال ۱۹۹۸ برنامه بین‌المللیِ کارآموزی بورلاگ-روآن برای اولین بار ایجاد شد، و دو دانش‌آموز به خارج از امریکا گسیل شدند؛ یکی به کنیا و دیگری به مکزیک.

در سال ۲۰۰۹ همایش گفتگوهای بورلاگ توانست #بیل_گیتس را نیز جذب کند. او اولین سخنرانیش درباره کشاورزی را آنجا ارائه کرد.

در سال ۲۰۱۰ #کوفی_عنان رئیس سابق سازمان ملل متحد در گفتگوهای بورلاگ سخنرانی کرد. در همین سال وزیر کشاورزی ایالات متحده، #تام_ویلساک، با #جایزه_جهانی_غذا برای ایجاد برنامه کارآموزی والاس-کارور مشارکت کرد.

مشاوران و تأمین‌کنندگان مالی «بنیاد جایزه جهانی غذا»

یک شورای مشاوران (Council of Advisors)، رهبری «بنیاد جایزه جهانی غذا» را بر عهده دارند.

در بین این افراد، دو رئیس‌جمهور قبلی امریکا (#جیمی_کارتر و #جورج_بوش پدر) نیز حضور دارند که باز هم مؤید سطح بسیار بالای فعالیت‌های این سازمان است.

لیست تأمین‌کنندگان مالی این بنیاد را می‌توانید در سایت اندیشکده مطالعات یهود ببینید. وجود تعداد فراوان بنیادهای برجسته #صهیونیستی در یک محل قابل تأمل است.

حضور افراد برجسته در مراسم‎های این بنیاد نیز قابل توجه است. به تصاویر و فیلم‌های زیر توجه کنید:

هیلاری کلینتون در بنیاد جایزه جهانی غذا در سال ۲۰۰۹!

فیلم حضور کوفی عنان در بنیاد جایزه جهانی غذا ۲۰۰۱ میلادی

فیلم اهداء جایزه جهانی غذا به دانیل هیلل اسرائیلی با حضور بان‌کی‌مون در سال ۲۰۱۲ میلادی

کانال تلگرامی پرفسور کرمی

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تهاجم فر هنگی جهت نابودی فرهنگ ایرانی و اسلامی بشدت در حال کار است

ش آگوست 26 , 2017
نودیها:تهاجم فر هنگی جهت نابودی فرهنگ ایرانی و اسلامی بشدت در حال کار است. سقوط تا این حد شاید قابل تصور نباشد که سگ‌ را بر فرزند آوری ترجیح دهند؟ در حالی که کشور با معضل پیری مواجه است. اختلال سبک زندگی… برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...