حاشیه‌ای بر مصاحبه‌های متعدد حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : سوءاستفاده اطرافیان از سادگی برخی چهره‌ها در طول تاریخ انقلاب باعث آسیبهای فراوانی هم به آن چهره ها  و هم به انقلاب اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی از چهره‌هایی است که شهرت خود را مدیون برنامه «اخلاق در خانواده»‌ی سالها پیش رسانه ملی است. اما متاسفانه طی سالهای اخیر به بلندگوی یک جریان سیاسی خاص تبدیل شده است. طوری که هرگاه کسی رسانه‌های زنجیره‌ای بخواهند از زبان کسی جز چندنفر معدود افراد دفتر هاشمی، منتقدان هاشمی را بنوازند، بلافاصله به سراغ او می‌روند. گاهی آیت‌الله مصباح، گاهی صدا وسیما، گاهی دلواپسان، گاهی شورای نگهبان، گاهی قوه قضائیه و گاهی نمایندگان مجلس. مواضعی که وجه مشترکشان حمایتهای همه جانبه و چشم و گوش بسته از هاشمی‌رفسنجانی و کوبیدن منتقدان اوست و کمتر نشانی از «تقوا و اخلاقِ» استادِ اخلاق دارند و بیشتر تسویه حسابهای سیاسی هستند.

به تعبیر دیگر اگر در بین دانشگاهیان صادق زیباکلام این مسئولیت را بر عهده گرفته که درباره هر موضوعی اظهارنظر کند  مشروط بر اینکه جناح مقابل را بکوبد؛ رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب در بین روحانیون حجت‌الاسلام طباطبایی را برای این مساله انتخاب کرده‌اند. بنابرانی بیم آن می رود تکرار مواضع مطلوب رسانه‌های زنجیره‌ای؛ بر سر ایشان آن بیاورد که با صادق زیباکلام درباره نامه نگاری اشتباهی درباره جایزه صلح نوبل آورد.
بنابراین بهتر است حجت‌الاسلام طباطبایی نام خود را در اینترنت جستجویی کنند و مواضع چند سال گذشته‌شان را بررسی و مرور کنند و چندصباح آتی عمر خویش را به تقوای سیاسی و تزکیه نفسِ بیش از پیش بگذرانند.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از دفن غریبانه و دسته جمعی شهدا در پایتخت تا اصرار برای خاکسپاری در بیابان‌های دلیجان

د آوریل 25 , 2016
سایت نودیها :  طی روزهای گذشته چند تن از شهدای مدافع حرم به شکلی غریبانه و دور از شأن شهید به صورت کاملا گمنام در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شدند؛ بدون اینکه چشمی برای غربتشان بگرید و یا بر دست مردم شهر تشییع شوند. با پخش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...