جوان نگه داشتن پوست با رعایت چند نکته

اشتراک گذاری :
سلامت و زیبایی
مهرداد افشاریان متخصص پوست و مو : استرس و فشارهای روحی و روانی، خستگی و کار زیاد، استعمال دخانیات و مواد مخدر به ویژه سیگار، رژیم‌های غذایی نامناسب و سخت، استفاده غیر اصولی از کرم‌ها و فرآورده‌های بهداشتی و نور خورشید از مهمترین عوامل بروز چین و چروک‌های پوستی و در نتیجه پیری زودرس است.
وی با اشاره به تاثیر چشمگیر سیگار، تغذیه نامناسب و برخی از مواد و لوازم آرایشی در بروز پیری زودرس پوست، تاکید کرد: متاسفانه الگوهای نامناسب زندگی که به مهمترین آنها اشاره شد، تاثیرات منفی زیادی بر روی پوست بدن گذاشته و با افزایش روند بروز چین و چروک‌های پوستی و بسیاری دیگر از عارضه‌ها و آسیب‌ها، پوست‌ بسیاری از انسانها را تا حدود ۲۰ سال پیرتر کرده  است.
افشاریان یادآور شد: بافت‌های ماهیچه‌ای صورت در افرادی که ورزش نمی‌کنند، سریعتر از دیگران کیفیت خود را از دست می‌دهند و منقبض می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: کشیدن طبیعی عضلات صورت و نرمش‌های صورت، از مهمترین اقدامات جهت درمان و پیشگیری از بروز چین و چروک‌های پوستی و پیر تر شدن پوست است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گرفتن دیرکرد از مشتری توسط بانکها، حرام است

چ مه 20 , 2015
قم – یکی از مراجع تقلید اخذ دیرکرد توسط بانک‌ها را حرام عنوان کرد و گفت: اسلام با دریافت پول برای تأخیر در پرداخت دین مخالف است.  آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر سه شنبه در دیدار مدیر و مسئولان بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه مسئله اقتصاد در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...