جوان فلسطینی با اسلحه سرباز اسرائیلی ۳۶ صهیونیست را به درک واصل کرد

اشتراک گذاری :

نودیها : تعداد عملیات‌های قهرمانانه فلسطینیان روز به روز زیادتر می‌شود. در تازه‌ترین عملیات یکشنبه شب در بئرالسبع یک جوان فلسطینی موفق شد به یک مرکز تجاری حمله و با سلاح سرد ابتدا یک نظامی صهیونیست را خلع سلاح کرده و با سلاح وی یک افسر صهیونیستی و چند نظامی دیگر را به رگبار ببندد. بر اثر این عملیات یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید و ۳۴ تن دیگر زخمی شدند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات یک جوان فلسطینی بوده که به ضرب گلوله کشته شد. از نکات جالب این عملیات این که، با حمله این جوان نظامیان صهیونیست حاضر از محل گریختند و یک شهرک‌نشین مسلح که نگریخته بود، از ترس زیاد و دستپاچگی به اشتباه به سمت سایر صهیونیست‌ها آتش گشود و یک صهیونیست را به هلاکت رساند!در مورد هویت افسر بلندپایه صهیونیستی اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است. برخی از رسانه‌های اسرائیلی وی را معاون وزیر جنگ اسرائیل معرفی کرده‌اند و برخی دیگر وی را فرزند یکی از مقامات بلندپایه اسرائیل نام نهاده‌اند.
شهردار بئرالسبع در واکنش به این عملیات موفق آن را «یک عملیات خارق‌العاده» دانست و گفت: «ما نمی‌توانیم برای هر شهروند یک نظامی محافظ قرار دهیم.» گفتنی است پس از این عملیات شهادت‌طلبانه شهر بئرالسبع به شهر اشباح تبدیل شد. دقایقی بعد از عملیات بئرالسبع، عملیاتی دیگر در عمق فلسطین اشغالی به وقوع پیوست و طی آن یک جوان فلسطینی با سلاح سرد به یک شهرک‌نشین صهیونیست در شهر نتانیا حمله و او را به شدت مجروح کرد. این جوان فلسطینی موفق شد به سلامت از محل عملیات بگریزد.
همچنین در پست ایست و بازرسی قلندیا در قدس اشغالی نیز مبارزان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند که جزئیات این درگیری منتشر نشده است.
واکنش حماس
و جهاد اسلامی
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تبریک عملیات شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی در «بئرالسبع» آن را «پاسخ طبیعی» به جنایات رژیم اشغالگر قدس دانست.حماس تاکید کرد: «این عملیات بیانگر پایبندی ملت فلسطین به مقاومت است و نشان می‌دهد که هیچ چیز نمی‌تواند سد راه فلسطینیان شود.»جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز عملیات بئرالسبع را «تحولی بزرگ در انتفاضه جدید فلسطینی‌ها» دانست.
پرتاب بمب
به سوی مدارس فلسطینی
نظامیان رژیم صهیونیستی اما با پرتاب بمب‌های اشک‌آور و صوتی به دبیرستانی در غرب جنین دانش‌آموزان فلسطینی را هدف قرار دادند. نظامیان رژیم صهیونیستی در حالی اقدام به این حملات کردند که دانش‌آموزان در مدرسه حضور داشتند.
نظامیان صهیونیست همچنین ۴۵ فلسطینی را در شهر «البیره» در مرکز کرانه باختری زخمی کردند.
جوانان فلسطینی تلاش کردند که با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف در برابر نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.
گفتنی است از آغاز انتفاضه قدس تاکنون ۴۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۸۳۰ تن دیگر مجروح شده‌اند.

منبع : کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود شب ششم حاج محمود کریمی ۹۴ - کامل

س اکتبر 20 , 2015
بخش اول – غزل مصیبت (من چشمه جوشانی از خون خدایم) [حاج محمود کریمی] [۷:۲۷] بخش دوم – روضه حضرت قاسم ابن الحسن (ع) [حاج محمود کریمی] [۶:۵۶] بخش سوم – غزل مصیبت (پر از هلال روی ماه قاسم) [حاج محمود کریمی] [۶:۵۴] بخش چهارم – زمینه (از خیمه داره […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...