جواب کاربر مسایلی در مورد امام خامنه ای و نارضایتی مردم

اشتراک گذاری :
  بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کابر:  سلام دوست عزیز و هم وطن متعصب ! این که شما این قدر اسلام رو دوست دارید و حکومت اسلامی رو اصلا چیز بدی نیست ! و یا این که دستورات اسلام رو انجام بدید هم چیز بدی نیست. شاید بهتر از من بدونید که به کار بردن اسم امام فقط وفقط در خور انسان های صالح و بنده های خاص خدا است مثل ۱۲ امام معصوم. از این که شما این آقای خامنه ای رو امام خطاب میکنید آزارم میده!! این آقا با کارایی که انجام داده مردم رو از خودش رونده و کسی که این همه مردم ازش بد میگنو فحشش میدن لایق آقا صدا کردن هم نیست چه برسه به امام !!! کسی که این همه سرمایه واسه خودش جمع کرده و حق ملت بزرگ ایران رو میخوره لایق بدترین فحش ها و لقب هاست. متا سفانه کشور ما داره با وجود طرز فکر هایی همچون شماها نابود و نابود تر میشه!….
 
جواب مدیر بخش خبر به این مطلب
 
 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
با سلام
 
جواب صحبتهای شما را در چند بخش و با توجه به فرمایشاتتان میدهم :
 
۱.در این باره که پیشوند امام مخصوص انسانهای صالح و بنده های خاص خداست :  این پیشوند عملا برای کسانی میتواند استفاده شود که جلودار حرکتی باشند حال میتواند امام جماعت باشد و یا رهبر مذهبی و یا حتی گاها یک عالم شیعه یا سنی و … اما مخصوص معصومین (ع) نیست زیرا هم در طول تاریخ برای افرادی غیر از ایشان استفاده شده است و هم بار این کلمه حتما این نیست که اگر در مورد کسی استفاده شد آن فرد حتما باید معصوم باشد بلکه باید برای کسی باشد که امام و پرچمدار حرکتی است.
 
۲. شما میگویید امام خامنه ای نگویید حتی آقا هم نگویید این آقا همه را از خود رانده است با کارهایی که انجام داده و همه فحشش میدهند : کاربر محترم
 
اولا ما وظیفه داریم به دنبال حق برویم بگذارید نکته ای را باز کنم ، وقتی امامان معصوم (ع) میدانستند که به دلایلی غیبت باید در زمان امام عصر (عج) اتفاق بیفتد یک راه واضح و مهم را جلوی پای ما گذاشتند زیرا جامعه اسلامی هیچگاه بدون پرچمدار و امام نمیشود البته که امام عصر امور را در دست دارند اما در اموری هم باید نمایندگانی منصوب میشد ، خوب ، در اول راه چهار نفر که به نمایندگان خاص حضرتش منصوب شده بودند و بعد از آن هم آن چه خود ایشان تبیین کرده بودند که از مهم ترین احادیث میتوان به حدیث امام صادق (ع) در مورد رجوع به فقیه ( وسایل الشیعه، ج ۱، ص ۶۷، شیخ حر عاملی اشاره کرد و با تمهیداتی که امام خمینی (ره) که خود ایشان ولی فقیه بودند اندیشیدند. بعد از ایشان امام خامنه ای انتخاب شدند حال طبق عقاید ما ولی فقیه از سوی خدا انتخاب میشود که خود بحثی مفصل است ، بماند بحث قانونی و مجلس خبرگان و ارتباط و بحث مهم بیعت و غیره. (نقش مرحوم آیت الله بروجردی را هم نمیتوان کتمان کرد)
 
 
 
دوما تحلیل شما از پیشرفتهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته ایم و در بیست و چند سال رهبری ایشان چیست هیچکدام را قبول ندارید ؟ چهارم اگر من که تمام اطرافیانم ایشان را دوست دارند و به ایشان علاقه مند هستند ، بگویم صد در صد مردم ایران طرفدار ایشان هستند. این ملاک خوبی نیست که محیط کاری و زندگی خودمان را همه ی مردم ایران بگیریم . من و شما نهایتا با ۲۰۰۰ هزار نفر در ارتباطیم.
 

سوم اگر به قول شما همه به ایشان فحش میدهند و از کارهایشان نا راضی هستند پس حضور میلیونی در نمازهای جمعه یا نماز عید فطر ایشان و حمایت ۹ دی و دیدارها و اینها را چگونه تفسیر میکنید. خودتان هم میدانید این مسایلی را هم که مطرح میکنند مثل ساندویچ و حقوق و ساندیس هم به مردم ایران نمی چسبد.
۳. در مورد سرمایه جمع کردن ایشان برای خودشان : اولا منزل ایشان که در پشت همان حسینیه ای است که سخنرانی میکنند ایشان فرزندان خود را از حضور در فعالیت اقتصادی نفی کرده اند به طوری که فرزندانشان را تهدید به بیرون رفتن از دایره فرزندی خود برای فعالیت های اقتصادی کرده اند ساده زیستی امام خامنه ای مسئله پوشیده ای نیست.
 
۴. متا سفانه کشور ما داره با وجود طرز فکر هایی همچون شماها نابود و نابود تر میشه ، در مورد فراز آخر صحبت شما در مورد طرز فکر ما و اول آن که ما را متعصب خوانده بودید اینکه : کاربر محترم  ،  ما اگر دلایل خود برای علاقه به ایشان و پیروی و اطاعت از ایشان را بنویسیم شاید چندین کتاب بشود. بنده ی بیسواد با توجه به دلایل عقلی ، روایات و احادیث و قرآن کریم که دارم از ایشان به عنوان ولی فقیه تبعیت میکنم.  حال ما متعصبیم که این همه دلیل و برهان داریم یا شما که صرفا برداشتهای شخصی و منطقه ای (محیط زندگی شخصی و کار) خود را میدهید؟ در رد این همه مسایلی که از سوی بزرگان برای ولایت فقیه مطرح است خواهشا دلیل و برهانی بیاورید؟
 
یاعلی
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود فایرفاکس ۶ نهایی جدید - download firefox 6 final

پ اکتبر 15 , 2015
  شرکت موزیلا سعی دارد خود را از رقبای خود جلو بیاندازد و نسخه ۶ مرورگر خود را در حالی که هنوز زمان زیادی از ارائه نسخه ۴ و ۵ نگذشته است به باز عرضه کرد.   دانلود با حجم ۱۳.۲ مگابایت از لینک مستقیم     برای امتیاز دادن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...