جواب مدیر سایت در پاسخ به نقد شاهزاده ایرانی و پاچه خواری نظام

اشتراک گذاری :
بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر : نقد فیلمه شاهزاده ایرانی خیلی بد بود.اصلا معلوم نبود این یارو که نقد میکنه کی هست.حداقل یکی بیارین که یاد داشته باشه حرف بزنه.چرا تو فیلم به سلاح هایی که ایرانی ها  پنهان کرده بودن اشاره نکردی؟؟؟منظورش سلاح هسته ای بود. بعدشم این چه سایتیه حالم بهم خورد.همش پاچه خواری .بابا بیخیال .هیچی بهت نمیرسه.به خاطر شماها دنیا از ایرانی متنفره.
پاسخ در ادامه

جواب مدیر سایت :

دوست گرامی در مورد نقد شاهزاده ایرانی نظرات مختلفه اما در مورد سلاحها پیدا شدن سلاح مربوط به پیدا نشدن سلاح در عراقه  نه بمب هسته ای اونها خواستن توجیه تاریخی برای کشتار بیش  یک و نیم میلیون نفر در عراق به بهانه سلاحهای کشتار جمعی  و پیدا نشدن سلاح پیدا کنن.

در مورد اظهار نظر دوم خدا میدونه اینها اعتقاد ماست ما به رهبری اعتقاد داریم و تا آخر پای آن می ایستیم شما هم بهتر است اگر اینگونه فکر نمیکنید حداقل احترام بگذارید حال اینکه ما به شما احترام میگذاریم دوستان هر چه میخواهند در وبلاگها و وبسایتها مینویسند و پول میگیرند ما برای اعتقادمان مینویسیم.

در پایان از شما برای بیان صریح حرفتون مچکرم یا حق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 47

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود دیکشنری لینگوئس(lingoes) رقیب بابیلون - ۵ مگابایت

پ اکتبر 15 , 2015
این دیکشنری آنلاین بر اساس گوگل ترنزلیت بنا شده و ادعا شده از بابیلون بهتر است دانلود برنامه با حجم ۵.۳ مگابایت برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 47

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...