جنجال های توییتری مهناز افشار

اشتراک گذاری :

نودیها:بعد از توزیع اولین قسمت از سریال «گلشیفته» مهناز افشار اعلام کرد ممنوع التصویر شده و به همین دلیل تصاویر او از تبلیغات شهری این سریال حذف شده است. اما بعد از این اظهارنظر خیلی زود تصاویری از بیلبوردهای تبلیغاتی «گلشیفته» با عکس او در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

اظهار نظرهای مهناز افشار در مورد موضوعات مختلف که از طریق توییتر منتشر می کند معمولا صحبت هایی جنجالی است که بعد از انتشار حواشی و جنجال به وجود می آورد. پر صدا ترین آن ها مربوط به پیام هایی بود که او به دنبال حواشی پیش آمده در مورد خانواده اش مطرح کرد. او در بیش از ده توئیت از ازدواج، بچه دار شدن و اتهاماتی که درباره همسرش مطرح می شود گفت.
موضوع حصر، زلزله کرمانشاه، اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شلوغی های اخیر در خیابان پاسداران و … از دیگر موضوعاتی است که افشار خیلی زود نسبت به آن ها واکنش داشته است. حواشی تازه ترین اظهارنظر او در باره ممنوع التصویر شدنش را بخوانید:

نگاه حق به جانب خانم بازیگر!
افشار هفته گذشته با انتشار اولین قسمت از سریال «گلشیفته» در جدیدترین توئیت خود بدون هیچ دلیل و مدرکی نوشت: «به دلیل حمایت دختران خیابان انقلاب، تصویر من تا اطلاع ثانوی در تبلیغات شهری مجموعه خانگی گلشیفته ممنوع شد. خوش به حال آنها که خوشحال می شوند اما ارزشش را داشت.»
ساعاتی پس از انتشار این توئیت، عکس های بسیاری از او روی بیلبوردهای شهری سریال «گلشیفته» در فضای مجازی منتشر شد که موجی از واکنش های منفی فضای مجازی را نسبت به این جوسازی خانم بازیگر در پی داشت.
سیدمحمود رضوی که پیش از این تجربه همکاری با بهروز شعیبی کارگردان سریال «گلشیفته» را دارد، در توئیتی خطاب به مهناز افشار نوشت: «همکار عزیزا خانم افشار بزرگوار! کاش کمی با تامل و تحمل بیشتر این مطلب را منتشر می‌کردید تا الان که تصاویر شما در گلشیفته روی بیلبوردها به نمایش درآمده، متهم به چیزی نشوید، هم شما سوپراستار هستید و نیازی به این جنجال ها ندارید و هم آقا بهروز شعیبی عزیزتر از جان مبرا از این فضاهاست.»
اعتراضات به صحبت های خلاف واقع خانم بازیگر در نهایت باعث شد او با انتشار توئیتی دیگر مدعی شود فشار رسانه‌ها و هوادارانش باعث نصب تصویر او بر بیلبوردهای سطح شهر شده است هر چند در این میان اصلا مشخص نشد که منبع ادعاهای خانم افشار در ارتباط با ممنوع التصویر شدن چه بوده و وی با استناد به چه مدرکی دست به انتشار چنین توئیتی زده است. او به جای اینکه خیلی راحت اعتراف کند در این زمینه اشتباه کرده، باز هم روی ممنوع‌التصویر بودنش پافشاری کرد و زمانی که دید همه دارند روی اشتباهش صحه می‌گذارند با توپی پر، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد: «اینکه اعمال ممنوعیت متوقف شود به مفهوم عدم تصمیم و عدم ابلاغش نیست. برای کسی که سالهاست در صداوسیمای ملی به بهانه حجاب و فعالیتهای اجتماعی، ممنوع‌التصور است شنیدن خبر جمع‌آوری بیل‌بوردهایش یا توقف نصب انها تکرار گذشته را تداعی می‌کند و …»

تلاش برای دیده شدن
بعد از پیام های مهناز افشار در توییتر، رسانه های مختلف به نقد رفتار او پرداختند:

روزنامه هفت صبح: مهناز افشار چهار سال پیش در برنامه «کلاه قرمزی ۹۲» حضور پیدا کرد و سالی چند بار هم تکرار این برنامه از تلویزیون پخش شد. فیلم‌های مهناز افشار در همین یک سال اخیر بارها از رسانه ملی پخش شده و حتی در مراسم اختتامیه جشنواره فجر امسال هم شبکه نمایش و آی فیلم کاملا تصویر او را نشان دادند. واقعا علت این همه عصبانیت و هیاهوی این خانم بازیگر چیست؟ ایا فقط می‌خواهند توی چشم باشد؟

روزنامه وطن امروز: باید گفت سلبریتی ها همواره به واسطه دیده شدن، قدرت و شهرت پیدا می کنند و اگر این سرمایه اجتماعی از آنها دریغ شود. آنها نیز تبدیل به یک عضو عادی جامعه خواهند شد. نبرد برای ماندن در صحنه شهرت گاهی اوقات آنها را به قمار می کشاند. قماری که با ورود به زمین سیاست و اظهار نظرهای کذب و تهییج مردم و افزودن بر نامیدی های شان، شاید بتواند سلبریتی های مردم‌پسند را در پیش چشم‌ها نگه دارد. اظهار نظرهایی که متاسفانه با وجود اثبات کذب بودن آنها در بسیاری از موارد از جانب هیچ نهادی مورد بررسی و بازخواست قرار نمی‌گیرد تا شاید کمی از میزان اینگونه خبرسازی‌های نادرست کاسته شود. براستی «خستگی ناپذیری در دروغ، کلیک و لایک و فالوئر به چه قیمتی»؟

روزنامه کیهان: بازیگر زنی که به‌رغم سطح پایین سواد و تحصیلات اما علاقه دارد که درباره همه مسائل اظهار‌نظر کند، این بار برای خودنمایی بیشتر اقدام به دروغ‌پراکنی کرد! مهناز افشار که از اغتشاشات دی‌ماه تحت صحنه‌گردانی مشترک وهابیون و منافقین هم حمایت کرده بود، در فضای مجازی مدعی ممنوع‌التصویری خود شد!
وی که مدتی پیش همسرش به اتهام فساد مالی دستگیر شده بود، در فضای مجازی نوشت که این بار به خاطر حمایت از دختران خیابان، عکسش از بیلبوردهای تبلیغاتی حذف شده است! درحالی که هیچ گاه چنین اتفاقی رخ نداده و خانم بازیگر به‌رغم همه تلاشش برای اینکه خودش را یک زن روشنفکر و مهم جلوه دهد همچنان نور چشم مسئولان است.

سایت نقد سینما: مرجع اعلام ممنوع التصویری کجاست؟ چرا اخبار مربوط به این موضوع تنها از زبان سلبریتی‌ها و همزمان با تبلیغات آثارشان منتشر می شود؟

هنوز حاشیه های توییت جنجالی مهناز افشار تمام نشده بود که خبرهایی از گمانه زنی درباره دستمزد میلیاردی او برای بازی در سریال «گلشیفته» رسانه ای شد. باید دید مهناز افشار که این روزها در واکنش به اتفاقات روز جامعه فعال است نسبت به این خبر چه پاسخی دارد. همزمانی انتشار این خبر با حاشیه های ممنوع التصویری او ارتباط دارد؟

تبیان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی: ابتکار دروغ می‌گوید

ی مارس 4 , 2018
نودیها:دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی: ابتکار دروغ می‌گوید اطلاعیه دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی: اخیراً در اخبار بعضى از رسانه‌ها آمده بود که معاون رئیس جمهور در امور زنان گفته است که درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها، خدمت حضرت آیت الله العظمى مکارم رسیدم و توضیحاتى دادم و ایشان نسبت به این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...