جنایت فجیعی که از داعش نیز سرنزده است!

اشتراک گذاری :

 

 

  • ترور حجت الاسلام حسنی نماینده امام و امام جمعه ارومیه و همچنین سرپرست کل کمیته های انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در مسجد جامع این شهر نافرجام ماند.

  • میرحسین موسوی: مدارس و آموزش و پرورش در نظام سابق یکی از عوامل موثر در بریدگی های فرهنگی به منظور بقا و تثبیت و تقویت تدریجی فرهنگ رسمی رژیم حاکم بر جامعه بود.

  • یک منافق که روزشنبه هفته جاری در یک درگیری توسط امت شهید پرور دستگیر شده بود ، ماجرای وحشتناک شکنجه منافقین را فاش کرد.

  • آیت الله هاشمی رفسنجانی : مردم رشید و صبور هندوستان و مردم مسلمان ایران اگر با سایر نیروهای سالم منطقه همکاری کنند یقینا قدرتشان بیشتر از دو بلوک غرب و شرق خواهد بود.

  • غرضی وزیر نفت : از نظر ما هرچه کشورهای غیرمتعهد در مورد محل برگزاری کنفرانس سران این جنبش تصمیم گرفتند ما آن را می پذیریم.

  • معاون سیاسی استانداری فارس در رابطه با دستگیری خسرو قشقایی: از آنجا که وی اقرارهایی کرده است که جنبه مملکتی داشته قاعدتا مرجع تصمیم گیری در این زمینه ، مقامات قضایی مرکز هستند.

۲۴ مرداد ۱۳۶۱

ترور امام جمعه ارومیه ناکام ماند

ساعت ۱۳ و ۵۰  دقیقه روز جمعه گذشته هنگامی که حجت الاسلام حسنی پس از اقامه نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه به اتفاق آیت الله بنی فضل ، یکی از مدرسین حوزه علمیه قم که به آذربایجان غربی آمده بود، قصد خروج از محوطه مسجد جامع را داشت ، مورد حمله یک ضد انقلاب قرار گرفت . وی که با داشتن دوعدد نارنجک دستی و با بستن نیم پوند مواد منفجره خمیری بدور کمر خود ، به طرف امام جمعه ارومیه هجوم برده بود ، در همان لحظه دستگیر شد و به فضل الهی به نیت پلید و کثیف خود نرسید و این توطئه عقیم ماند.(۱)

نخست وزیر : مدارس و دانشگاه ها مهم ترین عامل بریدگی فرهنگی بود

موسوی نخست وزیر: مدارس و آموزش و پرورش در نظام سابق یکی از عوامل موثر در بریدگی های فرهنگی به منظور بقا و تثبیت و تقویت تدریجی فرهنگ رسمی رژیم حاکم بر جامعه بود و مدارس و دانشگاه ها عامل موثری برای از خود بیگانگی دانش آموزان و نسل های ما بودند. وی ادامه داد : در نظام ما مهم ترین مسئله ، وحدت فرهنگی است ، زیرا که فرهنگ و ارزش های حاکم بر جامعه اساسا بروحدت استوار است . (۲)

شکنجه هایی پاسداران شهید عمدتا شامل کشیدن ناخن ها ، گذاشتن اطو روی سر و گردن و دست هایشان ، انداختن دست هایشان به داخل آب جوش و دست آخر از حدقه در آو ردن چشم ها بوده است.

۲۵ مرداد ۱۳۶۱

جنایت منافقین که تاکنون از داعش نیز سر نزده است !

یک منافق که روزشنبه هفته جاری در یک درگیری توسط امت شهید پرور دستگیر شده بود ، طی یک اعتراف

وحشتناک گفت : منافقین سه تن از برادران پاسدار کمیته ها را ربودند و به فجیع ترین صورت ممکن به مدت یک هفته آنها را شکنجه کردند و پوست سر و صورتشان را کندند و سپس چشم هایشان را از حدقه در آوردند و در بیابان های باغ فیض زنده به گور کردند !

با اعتراف تکان دهنده این منافق که خسرو زندی نام دارد ، برادران پاسدار به محلی که در آنجا شهدا زنده به گور شده بودند رفتند و پیکر آنها را در حالی که آثار شکنجه های سخت در روی بدنشان دیده می شد خارج کردند. یکی از شهدا بدون چشم و پوست دست و سر و بقیه به طور فجیعی کنده شده بود . (۳)

خسرو زندی در مورد چگونگی دستگیری خود گفت : روز یکشنبه من و هم تیمی خود جعفر برای دزدی یک

 موتورسیکلت به خیابان کمال وجودی رفتیم . در یکی از کوچه های این خیابان به موتورسواری برخورد کردیم که گویا آنطور که بعداً گفت قصاب بود . ما موتور او را گرفتیم ولی بامقاومت صاحب موتور روبرو شدیم در این هنگام جعفر با کلت کالیبر ۴۵ خود چند تیر به او زد. هنگامی که به سر کوچه رسیدیم موتور خاموش شد و ما برای گرفتن یک موتورسیکلت دیگر جلوی یک شخص موتورسوار دیگر را گرفتیم. در این هنگام حدود ۵۰ نفر از مردم را با چوب وسنک در اطراف خود دیدیم که شعار

 مرگ بر منافق می دادند و به سوی ما سنگ پرتاب می کردند. من از موتورسوار دوم خواستم که هرچه زودتر از موتورپیاده شود. ولی او مقاومت می کرد ، در این هنگام سنگی که از طرف یکی از اهالی پرتاب شده بود به بدن من اصابت کرد و قرص سیانوری که در زیرزبانم بود شکسته شد که بعدا توسط پاسداران به بیمارستان منتقل شدم .

وی همچنین گفت : دوستم جعفر نیز که در آن هنگام با اسلحه یوزی به سمت مردم تیراندازی می کرد با پرتاب سنگ و چوب آن ها کشته شد.

وی در مورد به شهادت رساندن این سه برادر ایثارگر کمیته ها که محسن میرجلیلی ، طالب طاهری و حاج شاهرخ طهماسبی نام داشتند گفت : این سه تن حدود ۱۰ روز قبل توسط گروه های دیگری از منافقین ربوده شده و برای گرفتن اطلاعات به یکی از خانه های تیمی برده شدند. آن ها حدود یک هفته شکنجه می شدند که شکنجه ها عمدتا شامل کشیدن ناخن ها ، گذاشتن اطو روی سر و گردن و دست هایشان ، انداختن دست هایشان به داخل آب جوش و دست آخر از حدقه در آو ردن چشم ها بوده است ، که البته در کنار اینها کتک زدن مفصل هم بوده است. به طوری که رسول سرگروه ماگاهی که به خانه می آمد اظهار خستگی شدید از کتک زدن آنها می کرد. بعدا پس از شکنجه های سخت و در هنگامی که برادران پاسدار حاضر به دادن اطلاعات نشدند دستور داده شد آن ها را در بیابان های باغ فیض نزدیک میدان آزادی زنده به گور کنند که من و جعفر مامور اجرای زنده بگور کردن آنها بودیم و روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه پیکر نیمه جان آنها را به باغ فیض بردیم و گوری در آنجا کندیم که البته بدن دو تن از آنها هنوز گرم بود و ناله می کردند ، ما هر سه نفر را دریک گورگذاشتیم و به سرعت روی آنها خاک ریختیم و از آنجا دور شدیم.

مصاحبه دادستان انقلاب اسلامی مرکز

منافقین که همواره مدعی و جود شکنجه در زندان های ایران بودند و دائما دم از دفاع از خلق می زدند خود دست به جنایتی زدند که در دنیا بی نظیر است . آنان سه تن از برادران ایثارگر کمیته های انقلاب اسلامی را به فجیع ترین وجه شکنجه داده و زنده به گور کردند .

یکی از متهمین جانی که به دست امت حزب الله دستگیر شده و در محل کشف پیکرهای پاک این برادران حضور داشت در مصاحبه با اسدالله لاجوردی دادستان انقلاب مرکز این عمل را فجیع ترین جنایت تاریخ توصیف کرد . متهم فوق در این مصاحبه اقرار کرد که پاسداران شهید حتی از دادن کوچک ترین اطلاعاتی به منافقین امتناع کرده بودند .

یکی از منافقین شکنجه پاسداران توسط منافقین را فجیع ترین جنایت تاریخ توصیف کرد و اقرار کرد که پاسدارن شهید حتی از دادن کوچک ترین اطلاعاتی به منافقین امتناع کردند.

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه ای ضمن محکوم ساختن شهادت ۳ تن از برادران ایثارگر کمیته های انقلاب اسلامی به دست منافقین اعلام کرد که ساعت ۹ صبح روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهدا شرکت خواهد کرد . (۴)

معاون وزیر خارجه تشریح کرد ؛ علت عدم برگزاری عدم تعهدها در بغداد

کاظم پور اردبیلی معاون امور بین الملل وزارت امور خارجه کشورمان طی مصاحبه ای علت عدم برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در بغداد را عملیات پیروزمندانه و پیروزی های پی در پی مدافعین میهن اسلامی که به شکست مفتضحانه صدام انجامید ، دانست و گفت : به دنبال سفر هیئت بلند پایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی به هند و متعاقب آن اعلام آمادگی دولت هند برای برگزاری هفتمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها ، رژیم غاصب حاکم بر بغداد با یک شکست بزرگ سیاسی مواجه شد و صدام در صحنه سیاست بین المللی مفتضح شد.

وی ادامه داد :  اخیرا این رژیم مطرود برای کسب آبروی از دست رفته خود اقدام به تلاش مذبوحانه دیگری کرده و خواهان برگزاری اجلاس فوق العاده وزرای خارجه کشورهای غیر متعهد در بغداد شده است . طبیعی است که این کنفرانس به همان دلیلی که کنفرانس سران جنبش غیرمتعهدها در بغداد برگزار نشد ، در این محل نیز برگزار نخواهد شد و ما اعلام می کنیم در اجلاس ۲۱ و ۲۲ اگوست که به دعوت ریاست کنونی این جنبش در هاوانا تشکیل می شود ، شرکت خواهیم کرد و انتخاب بغداد را نه تنها محل غیر امن و نا مطمئنی برای تشکیل چنین اجلاسی می دانیم ، بلکه آن را به عنوان حمایت تلویحی از متجاوز به اصول جنبش عدم تعهد تلقی می کنیم.

امکانات جمهوری اسلامی در خدمت مسلمانان

آیت الله هاشمی رفسنجانی طی سخنانی در جمع مسلمانان حاضر در حسینیه عاصفی شهر لوگنو اظهار داشت :  اکنون اسلام به عنوان مکتب رهایی بخش و حامی محرومان و مستضعفان در جهان جای خودش را پیدا کرده است و تمام مسلمانان جهان می توانند مطمئن باشند که امکانات جمهوری اسلامی ایران در خدمت اسلام و مسلمین جهان خواهد بود .

هاشمی رفسنجانی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت که جمهوری اسلامی ایران کشور نیرومندی است و تمام محرومان جهان به آن امید بسته اند و همین موضوع موجب وحشت و ترسی مستکبران جهان شده است و آنها برای از بین بردن و تضعیف این انقلاب تمام نیروهای شیطانی خود را بسیج کرده اند ولی ما به وعده خدا معتقدیم که سرانجام مستضعفان جهان حاکمین بر حق زمین خواهند شد.

 بنا به همین گزارش هاشمی رفسنجانی پس از اقامه نماز جمعه در این محل ، در یک مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه های گروهی شرکت کرده و به سئوالات آنان پاسخ گفت . طی این مصاحبه رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون سفر هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به هند و مواضع ایران در رابطه با جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان را برای خبرنگاران تشریح کرد.

هاشمی: مردم رشید و صبور هندوستان و مردم مسلمان ایران که اگر با سایر نیروهای سالم منطقه همکاری کنند یقینا قدرتشان بیشتر از دو بلوک غرب و شرق خواهد بود.

مردم ایران قدرت جهنمی آمریکا را به زانو در آوردند

آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین در ضیافت شام سفارت ایران در هند نیز طی سخنانی اظهار داشت :  ابرقدرتهای جهان از دوستی ما رشک می برند و با همه قدرت تلاش خواهند کرد که ما دوست نباشیم و ما باید هشیارانه توطئه های آنان را خنثی کنیم و با همکاری جدی و منطقی از کشورهای جهان سوم نیروی عظیمی پدید آوریم که بتواند در مقابل دو بلوک مقتدر جهان بایستد و در سیاست جهانی نقش داشته باشد .

وی افزود : این قابل قبول نیست که یک اقلیت محدود ، اکثریت عظیم بشریت را در اسارت سیاسی ، نظامی و فرهنگی خود داشته باشد . رئیس مجلس شورای اسلامی ایران ادامه داد : مردم رشید و صبور هندوستان که ۳۵ سال پیش قدرت امپراطوری را در هم شکستند و مردم مسلمان ایران که ۴  سال پیش نیروی جهنمی آمریکا را در خاور میانه به زانو در آوردند  اگر با سایر نیروهای سالم منطقه همکاری کنند یقینا قدرتشان بیشتر از دو بلوک غرب و شرق خواهد بود.(۵)

غرضی : تصمیم سران عدم تعهد در مورد محل جدید کنفرانس هر چه باشد می پذیریم

غرضی وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که در راس هیئتی دیروز وارد الجزایر شده است امروز با محمدبن عبدالغنی نخست وزیر الجزایر دیدار و نامه ویژه آیت الله خامنه ای رئیس جمهور کشورمان به شاذلی بن جدید را تقدیم وی کرد . وزیر نفت کشورمان بعداز ظهر امروز در حالی که از سوی وزیر صنایع سبک الجزایر و سفیر و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در الجزایر بدرقه می شد ، الجزایر را به قصد گینه ترک کرد.

غرضی قبل از ترک الجزایر طی مصاحبه ای مطبوعاتی به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت ، وی هدف از سفرش به الجزایر را تقدیم نامه آیت الله خامنه ای رئیس جمهور اسلامی ایران به شاذلی بن جدید رئیس جمهور الجزایر دانست. غرضی پیرامون موضوع نامه گفت :  نامه مزبور در رابطه با محل تشکیل کنفرانس سران در اجلاس وزرای خارجه کشورهای غیرمتعهد می باشد.

غرضی در پاسخ این سئوال که آیا ایران به برگزاری کنفرانس سران کشورهای غیرمتعهد در جای بخصوصی تمایل دارد گفت مسئله کشورهای غیرمتعهد ، تابع قوانین خاص خود می باشد و در اینجا برای کشورهای غیرمتعهد مشخص شد که بغداد نمی تواند محل برگزاری آن باشد حال از نظر ما هرچه کشورهای غیرمتعهد در مورد محل برگزاری کنفرانس سران این جنبش تصمیم گرفتند ما آن را می پذیریم و بهتر این است که منتظر باشیم دفتر هماهنگی کشورهای غیرمتعهد در مورد محل برگزاری این کنفرانس تصمیم بگیرد و هرجا که اعلام کرد ما قبول خواهیم کرد. (۶)

اعترافات خسرو قشقایی

معاون سیاسی استانداری فارس در رابطه با دستگیری خسرو قشقایی نیز گفت: بیشتر مسایل مربوط به بعد از دستگیری وی مطرح است و از آنجا که وی اقرارهایی کرده است که جنبه مملکتی داشته و در مورد ارتباطش با خارج از کشور هم مسائلی مطرح کرده است ، قاعدتا مرجع تصمیم گیری در این زمینه ، مقامات قضایی مرکز هستند. وی ادامه داد : قرار است پس از تکمیل بازجویی ، وی در اختیار مقامات مرکز گذاشته شود. (۷)

منبع:فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۶ فروند جنگنده میگ ۳۱ تحویل سوریه شد

ی آگوست 16 , 2015
به نقل از المیادین، دولت مسکو در چارچوب توافق نظامی با دولت سوریه که سه سال قبل به امضا رسیده بود، ۶ فروند جنگنده میگ-۳۱ تحویل دمشق داد. این جنگنده‌ها با همراهی هواپیماهای سوخت رسان وارد فرودگاه «مزه» در حومه دمشق شدند. علاوه بر این، روسیه در محموله تسلیحاتی خود برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...