جایزه بی‌کیفیتی از راه رسید/پراید و تیبا به زودی گران می‌شود

اشتراک گذاری :

نودیها:اواسط تیرماه امسال شورای رقابت مجوز افزایش قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان را صادر کرد. بر همین اساس با این مجوز قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک و نیم درصد و قیمت سمند و پژو ۲.۵ درصد افزایش پیدا می کند.

بنا بر اعلام تقوی زاده معاون بازار یابی فروش سایپا هنوز ابلاغیه شورای رقابت به این شرکت ارسال نشده اما به محض دریافت مجوز، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه پراید با قیمت‌های فعلی زیان ده است، گفته است: استراتژی ما کاهش تدریجی تولید پراید است، به همین دلیل به دنبال تولید محصولی هستیم که رضایت بیشتری را جلب کرده و همچنین سودآوری را هم برای شرکت کسب کند.

با توجه به این صحبت ها بازار خودرو باید ظرف روزهای آینده شاید افزایش قیمت سه محصول شرکت سایپا باشد. اما نکته اینجاست پراید و تیبا در حالی مجوز افزایش قیمت را کسب کردند که همچنان در رده تک ستاره درجا زده و خبری از افزایش کیفیت در آنها نیست. این در حالی است که قرار بود سیاست جدی برای خودروهای تک ستاره اتخاذ شود نه اینکه برای بی کیفیت بودن جایزه هم بگیرند.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نوشیدنی های تابستانی که بمب انرژی هستند+ دستورالعمل

ی جولای 23 , 2017
نودیها:اسموتی نوعی نوشیدنی مغذی است که می‌توان به عنوان میان وعده از آن استفاده کرد، اسموتی از مخلوط انواع میوه و سبزیجات تهیه می‌شود و برای تهیه آن به غذاساز یا مخلوط کن نیاز دارید. ما به شما یک ۲  اسموتی انرژی زا تابستانی معرفی می کنیم که خواص و فوایدی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...