تیر خلاص دولت روحانی به آزادی بیان حداقلی در صدا و سیما/ثریا،جهان آرا و… را خفه می کنند!

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل نودیها : دولت روحانی از ابتدای شروع به کارش شعارهای بسیاری در مورد آزادی بیان سرداده است. این دولت به اولیه ترین نقاطی که دولت قبل رسیده بود هم نرسیده است در حالیکه بارها در این باره به دولت قبل حمله کرده است.

در جدیدترین اقدام برنامه جهان آرا که از شبکه افق پخش می شود و از کارشناسان خبره در زمینه های مختلف بهره می برد برای نظر دهی و سعی می کند کارشناسی مسایل را بررسی کند و ثریا که اصلا یک تیم تخصصی و کارشناسی دانشجویی دارد و کارهای بزرگ بسیاری در زمینه های مختلف تا کنون انجام داده، مورد هدف دولت روحانی قرار گرفته اند.

ظاهرا دولت می خواهد همه تعریف و تمجید کنند!!

دولت روحانی با بی برنامگی و گذاشتن همه تخم مرغ هایش در سبد برجام و ناموفق شدن برجام و تبدیل شدنش به یک خسارت بزرگ برای ملت که میلیاردها دلار خسارت ببار آورد، طرفداران بسیارش را از دست داده و حالا می کوشد صدا و سیما را که باید رسانه ملی باشد و نقد و انتقاد به دولت یکی از کارهای اساسی آن است را تبدیل به روابط عمومی دولت کند!!!

گرچه از دولت انتظاری جز خفه کردن بیشتر و بیشتر نیست اما با تماس گرفتن با ۱۶۲ بخواهید که این برنامه ادامه یابد و زنده هم باشد. زیرا دولت می خواهد این برنامه ها ضبطی باشد.

در ضمن دولت می خواهد برنامه هایی مثل عصرانه،عصر و حتی فرمول یک را به بهانه های مختلف و واهی پایین بکشد.

ایمان آوینی

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 107

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شعر شاعر هندی دکنر سرویش برای شهید حاج قاسم سلیمانی

د ژانویه 20 , 2020
سایت نودیها : دکتر سرویش تریپاتی شاعر هندوستانی تقدیم به قاسم سلیمانی و ملت ایران شد. او استاد زبان سانسکریت دانشگاه‌های هند است و دکترای زبان سانسکریت دارد. الا ای مسند ظلمت مکن فخر سخندانی که ایران در دلش دارد نگینی چون سلیمانی مکن بازی باطل در میان قوم ابراهیم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...