تیتر معنادار خبرگزاری روسیه درباره حمله سپاه به داعش

اشتراک گذاری :

نودیها:حمله سپاه با پرتاب چند موشک قدرتمند به سمت مقر تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه یک پیام عبرت آمیز بود هم برای داعشی ها و هم برای سایر کشورهایی که خواب هایی شوم و تعبیر نشدنی برای کشور عزیزمان ایران می بینند.

حمله شب گذشته این پیام را به گوششان رساند که کوچکترین خطایی از جانب آنها بدون پاسخ نخواهند ماند و کافی است که پایشان را کمی از گلیم خود دراز تر کنند تا اینگونه تنبیه شوند در حالی که این حمله که قطعا تعداد زیادی از تروریستها را به هلاکت رسانده یک هشدار کوچک بود و در صورت لزوم برخورد جدی تری با آنها خواهد شد.

گزارش تحلیل‌گران استفاده از موشک‌های دوربرد ۲۰۰۰ کیلومتری در این حمله را هشدار جدی ایران به اسرائیل و عربستان قلمداد کرده‌اند، در همین راستا خبرگزاری روسیه در واکنش به این موضوع تیتر معناداری در وبسایت خود زده است.

اسپوتنیک نوشت:سیلی را داعش خورد تا صدایش را دیگران بشنوند

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 76

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نمایشی که به نام صلح جهانی، مروج همجنسگرایی در کشور است

د ژوئن 19 , 2017
نودیها:چند صباحی از پرده‌برداری تبلیغ همجنس‌گرایی در مملکت خودمان می‌بینیم و در کمال تعجب رگه‌هایی از همان شیوه‌های اجرایی در برخی آثار هنری تولید داخل پدیدار شد.    چندی پیش سریالی از شبکه «HBO» آمریکا پخش شد که در آن برای تبلیغ همجنس‌گرایی، سراغ برخی معایب و نقاط ضعف روابط […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...