تکنیک‌هایی برای تمیزی فوق‌العاده در خانه تکانی با نوشابه سیاه!

اشتراک گذاری :
نودیها:در گرماگرم فصل خانه تکانی مصرف انواع مواد جرم‌گیر و رسوب زدا طرفدار دارد، اما کارشناسان توصیه می‌کنند افراد به جای استفاده از محصولات شیمیایی که برای سلامت بدن بسیار مضر است از مواد طبیعی، چون سرکه و جوش شیرین استفاده کنند.
 
یکی از مفید‌ترین مواد برای پاک کردن انواع لکه‌ها و جرم‌ها استفاده از نوشابه‌های گازدار است، شما می‌توانید برای پاک کردن سرویس بهداشتی، حذف زنگ از روی وسایل ساخته شده از کروم، حذف لکه‌ها از روی وان حمام و زیردوشی، از بین بردن کپک و آلودگی‌های محیطی و نیز برطرف کردن لکه شیر، جای زنگ و لکه چربی از روی البسه می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
 
همچنین برای پاک کردن لکه چربی روغن ماشین از روی خودرو یا کف زمین هم می‌توانید از نوشابه استفاده کنید.
 
 
برای از بین بردن برخی از آفات مانند حلزون هم می‌توانید از نوشابه استفاده کنید،همچنین برای برطرف کردن لینت مزاج و نیز افزایش طول عمر گل‌ها نیز می‌توانید از نوشابه استفاده کنید.
 
یکی از دیگر کاربردهای جالب استفاده از نوشابه در خانه تکانی و خصوصا آشپزخانه از بین بردن گرفتگی سینک ظرفشویی و تمییز کردن ظروف سوخته است.
 
علت خاصیت پاک کنندگی نوشابه به دلیل وجود اسید فسفریک در ترکیب آن است که باعث از بین بردن لکه‌ها، لک زنگ‌زدگی، آفت‌ها و چربی از روی اشیاء می‌شود.
 
اما مصرف نوشابه به دلیل وجود اسید فسفریک برای سلامت بدن بسیار مضر است و باعث پوسیدگی دندان، آسیب به دستگاه گوارش، بالا رفتن قند خون و نیز پوکی استخوان می‌شود.
 
کارشناسان توصیه می‌کنند افراد به جای پذیرایی از مهمان‌ها با نوشابه در وعده‌های غذایی از نوشیدنی‌های گیاهی و یا لبنی، چون دوغ یا شربت‌های کم شیرین استفاده کنند.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برای عید به هیچ وجه این ماهی های قرمز را نخرید/ روش نگهداری ماهی قرمز خانگی

ی مارس 5 , 2017
نودیها:محمد حسن الهی کارشناس ماهیان زینتی در خصوص خرید ماهی قرمز سفره هفت سین بیان کرد:مردم باید ماهی قرمز (Gold Fish) سفره هفت سین خود را از آکواریوم فروشی ها و مراکز معتبر نگهداری ماهیان و آبزیان زینتی خریداری کنند. وی با تاکید بر اینکه افراد باید با دقت کافی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...