توهین به مقدسات با تولید شلوار جین

اشتراک گذاری :

اخبار

تولید و عرضه راحت لباس های "زنانه" و "مردانه" در کشور و عدم نظارت صحیح بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به نوعی به مقدسات دینی توهین می کنند.

شرح خبر در ادامه

 

بنا براین گزارش، ورود کیف و کفش هایی از کشور "چین"که نام حضرت رسول (ص) توهین می‌کردند، اولین اخبار واصله از اهانت به مقدسات دینی بود. اخباری که بدون هیچ نتیجه ای، در رسانه ها منعکس شد و متاسفانه تاکنون هیچ سازمانی به خود اجازه ورود به آن را نداده و این کالا همچنان بعد از گذشت سال ها در بازار یافت می شود و  بعضا می توان نمونه تصاویر آن را بعد از خرید، توسط مشتری در شبکه های اجتماعی ملاحظه کرد!

در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت « بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویزه "خانم ها" است که با "نگین" هم تزئین شده است!
 


این شلوارها که به راحتی در بازار به فروش می رسد، بدون توجه مشتری به عبارت نوشته شده خریداری می شود  و هیچ ارگانی هم بر آن نظارت نمی کند!

این توهین ها به مقدسات دینی که صرفا در شبکه های اجتماعی توسط خود مردم اطلاع رسانی می شود، بدون هیچ واکنشی از سوی سازمانهای نظارت کننده، همچنان پا برجاست و تولیدکنندگان آن نیز روز به روز با قدرت به کارشان در این زمینه ادامه می دهند!

منبع : شهدای ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مجسمه های شگفت انگیز میکروسکوپی +عکس

پ اکتبر 15 , 2015
عکس و گرافیک – جالب هنرمند انگلیسی "ویلارد ویگان" یک مجسمه ساز حرفه ای است که می تواند مجسمه های کوچک و ریزی بسازد که تنها به اندازه سوراخ انتهای سوزن هستند. این مجسمه های به قدری کوچک هستند که نمی توان با چشم غیر مسلح آن را دید. تصاویر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...