توهین به بهنوش بختیاری به دلیل انتقاد هسته‌ای نشانگر فضای خفقان است

اشتراک گذاری :

جت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی  با انتقاد از توهین رسانه‌های اصلاح‌طلب به بهنوش بختیاری به دلیل انتقاد از مذاکرات هسته‌ای، گفت: وقتی دولت محترم شعار آزادی نقد را مطرح می کند، شایسته نیست برخی در حمایت از دولت، هنرپیشه‌ها را به دلیل نقد از دولت مورد فحاشی قرار دهند؛ چطور بازیگران هالیوود اجازه اظهارنظر درباره مذاکرات را دارند اما هنرپیشه‌‌های ایرانی حق اعتراض و اظهارنظر ندارند.

وی با بیان اینکه، اظهارنظر درباره مذاکرات حق هر ایرانی است ممکن است برخی موافق و برخی مخالف باشد که باید به تمام نظرها احترام گذاشت نه اینکه، حامیان تمجید شوند و در عین حال هنرپیشه‌های  منتقدی چون خانم بهنوش بختیاری “دلقک” خطاب شوند؛ اینکه آن رسانه‌ اصلاح‌طلب نوشته اظهارنظر خانم بختیاری به اندازه بقال محل قابل محاسبه است، جای تعجب دارد؟ خب بقال محل هم حق دارد اظهار نظر کند ضمن اینکه هنرپیشه‌ها در نزد ملت ایران از محبوبیت برخوردار هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه توهین به هنرپیشه‌ها قابل قبول نیست و هتاکان باید از خانم بختیاری عذرخواهی کنند، گفت: خانم بختیاری فراموش کرده بود که در این دولت، تنها تمجید و مدح آزاد است و شعار آزادی بیان و تمجید منتقد دروغی بیش نیست. برخی به محض اینکه نقدی می‌شود، فوراً منتقد را مورد هجمه قرار می‌دهند تا فضای خفقان به طور کامل در کشور حاکم شود که این شرایط شایسته مدعیان آزادی بیان نیست.

به گزارش تسنیم، بهنوش بختیاری از بازیگران مطرح کشورمان در برنامه رادیویی جمعه که از شبکه جوان پخش می شد در پاسخ به سئوالی درباره آرزوهایش، گفت بود: “دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!”

بعد از این اظهار نظر، رسانه‌های که خود را حامی دولت می دانند، با توهین‌های پیاپی به این بازیگر سینما، وی را “هنرمند نان به نرخ روز خور” معرفی کردند؛ یک روزنامه اصلاح‌طلب نیز در شماره روز دوشنبه ۹۴/۵/۱۲ در مطلبی با عنوان «واسه نونه واسه نونه»، نوشت: بهنوش بختیاری یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مدعیان فروش اطلاعات مشترکان همراه اول دستگیر شدند

چ آگوست 5 , 2015
با هوشیاری سیستم نظارتی همراه اول، مشخص شد که تلاش‌هایی برای بازاریابی اطلاعاتی از مشترکان در خارج از شرکت در حال انجام است. به دنبال آن، ارتباطات فردی که در بیرون شرکت واسطه ماجرا بود، شناسایی و موضوع به اطلاع پلیس فتا رسانده شد. در ابتدای هفته جاری طی عملیاتی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...