توصیه های طب سنتی برای کم خونی

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – طب سنتی

توصیه های طب سنتی برای کم خونی – در ادامه.

غلامرضا کرد افشاری گفت: کم‌خونی به خصوص از نوع فقر آهن عارضه نسبتا شایعی است و به همین دلیل ممکن است بسیاری از مبتلایان آن را جدی نگیرند اما این اختلال قابل چشم‌پوشی نیست و باید درمان شود.

وی ادامه داد: برخی از کم خونی‌ها مانند بدخیمی‌ها اختلالات پلاکتی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتری دارند و باید به متخصصان مربوطه مراجعه شود.

این متخصص طب سنتی افزود: اما برای کم خونی‌هایی که مشکل بدخیمی ندارند می‌توان به روش طب سنتی آنها را رفع کرد. مثلاً می‌توان هر شب مقداری مویز را در سرکه انگور خیساند و پس از خارج کردن آنها و خشک شدنشان مصرف کرد.

وی افزود: شربت سرکه شیره روزی 5 تا 6 بار توصیه می‌شود البته شربت میوه‌های خون‌ساز نیز توصیه شده است.

کردافشاری گفت: خوردن راسته گوسفند به همراه پیاز و زردچوبه زمانی که کاملا پخته شده است به رفع کم‌خونی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: شربت برخی از بذرها نیز مانند تخم‌شربتی، کاسنی، جعفری، کرفس، شوید ، سیاه‌دانه، رازیانه، ریحان، شلغم و هویج به همراه عسل به رفع کم‌خونی کمک می‌کند.

وی گفت: مصرف دو بار در روز از عسل به همراه حل شدن آن در‌ آب جوش مناسب است همچنین توصیه شده انجیر و آلو بخارا به هنگام صبح استفاده شود.

این متخصص طب سنتی گفت: آب انار تازه با ترنجبین به رفع کم خونی کمک می‌کند همچنین یک لیوان شیر به همراه شیره انگور و بادام معجونی است که به اصلاح کم‌خونی کمک می‌کند.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پرونده بازی مدال افتخار (عملیات سری) - Medal Of Honor

ش آوریل 11 , 2015
باران دروغ بی احترامی به شعور مخاطب به عادتی برای "الکترونیک آرتز" تبدیل شده است. متن کامل پرونده در ادامه مطلب برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...