توصیه های خوردنی طب سنتی برای زنان حامله

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – طب سنتی

مطلبی که در ادامه می خوانید مطلبی است راجع به نکات بخور نخورهای دوران بارداری.

 

علی حسینی  گفت: در طب سنتی توصیه شده در دوران بارداری باید از حمام کردن زیاد، انجام حرکات و ورزش‌های سنگین پرهیز شود.

وی ادامه داد: در این دوران باید از مصرف غذاهای بسیار سرد و بسیار گرم پرهیز کرد و از غذاهای متعادل استفاده کرد.همچنین مصرف غذاهای زود هضم بسیار توصیه می شود.

حسینی گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها مانند نخود، لوبیا، کنجد و کرفس بهتر است محدود شود.بنابراین در دوران بارداری از پرخوری و کم خوری باید پرهیز کرد.

وی گفت: مصرف مواد تند و نفاخ مانند باقلا، زیتون خام ،نخود و لوبیا و فلفل باید در این دوران محدود شود.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: زنان باردار بهتر است از غم و اندوه، خوشحالی شدید، صدا و بوهای شدید، مالیدن روغن به سر و فریاد زدن خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مصرف میوه هایی مانند به، سیب، گلابی و انار برای زنان باردار مفید است.
حسینی گفت: مادران باردار باید از فعالیت های سنگین بدنی و حالت جهش و پرش بپرهیزند. البته میزان فعالیت زن باردار به وضعیت جسمی وی قبل از بارداری بستگی دارد.

این متخصص طب سنتی گفت: برای جلوگیری از حالت تهوع می توان از نان برشته،بوئیدن لیمو استفاده کرد یا میوه به را در فویل پیچیده و در فر پخت و بعد از غذا مصرف کرد.
وی افزود: در ماههای پایانی بارداری نیز مصرف روغن بادام شیرین مناسب است و خوردن غذای چرب و روغن بادام توصیه می‌شود البته تمام این نکات گفته شده در هر فردی متفاوت است و بهتر است با مشورت پزشک معالج باشد.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حضرت بقیة الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه شریف)

ش آوریل 11 , 2015
  وقتی که قائم ما قیام کند ، خداوند قدرت شنوایی و بینایی شیعیان ما را افزایش می دهد ؛ به گونه ای که از فاصله دور او با شیعیانش سخن می گوید و آنان سختش را می شنوند و حضرت را می بینند…   مشروح کامل در ادامه برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...