تنبل ترین موجود جهان را بشناسید +فیلم

اشتراک گذاری :

تلویزیون مهاجر – جالب

تنبل ها همانگونه که از نامشان مشخص است یکی از کندترین موجودات سیاره زمین بوده و نام آنها به نوعی مترادف با تصاویر صحنه آهسته است.

بارگیری و پخش برخط کلیپ این حیوان تنبل در ادامه

تنبل‌ها جانورانی هستند که با چنگال‌های بزرگ و خمیدهٔ خود از شاخه‌های درختان مناطق گرمسیری آویزان می‌شوند و همیشه وارونه‌اند. این جانوران می‌توانند در همین وضعیت غذا بخورند، بخوابند، جفت گیری کنند و بچه به دنیا آورند و خیلی به ندرت پیش می‌آید که از درخت پایین بیایند، چون روی زمین پناهی ندارند.

 

تنبل‌ها همانگونه که از نامشان مشخص است یکی از کندترین موجودات سیاره زمین بوده و نام آنها به نوعی مترادف با تصاویر صحنه آهسته است. بیشینه سرعت حرکتی آنها 0.004 کیلومتر در ساعت است. در حقیقت، تنبل‌ها به قدری کند هستند که خزه روی آنها رشد می کند.

 

تنبل‌ها موهای زبرِ بلندی دارند که شیاردار است. گیاهان کوچکی در این شیارها زندگی می‌کنند. این گیاهان رنگ سبز کمرنگی به تنبل‌ها می‌دهند که باعث استتار این جانور می‌شود. حشره‌های مخصوصی از این گیاهان تغذیه می‌کنند.

 بارگیری با لینک مستقیم

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 118

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بتل فیلد 3 زمینه ساز تهاجمهای نظامی آمریکا و اسرائیل - تحلیل Battlefield 3

پ آوریل 16 , 2015
  بررسی کامل بازی ویدئویی سیاسی آمریکا کاربرد بازی "بتل‌فیلد3" برای زمینه سازی تهاجم‌های نظامی آمریکا و اسرائیل خبرگزاری فارس: یک پایگاه تحلیلی در گزارشی ضمن تعبیر محتوای بازی «بتل‌فیلد 3» (Battlefield 3) به دریچه‌ای به جنگ جهانی سوم، جدیدترین محصول شرکت تولید بازی‌های ویدئویی هنرهای الکترونیک را نوعی اعلان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...