تلگرام ۴.۱ منتشر شد

اشتراک گذاری :
نودیها:ساعاتی قبل نسخه ۴.۱ اپلیکیشن محبوب تلگرام برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تغییرات اساسی که در این نسخه ایجاد شده است.
 
افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ها
در نسخه جدید تلگرام، ظرفیت سوپرگروه‌ها از ۵ هزار به ۱۰ هزار نفر افزایش یافته که رقم بسیار زیادیست. به همین دلیل، ادمین یا دیگر اعضا می‌توانند فهرست اعضا را جستجو کنند. ادمین ها نیز قابلیت جستجوی اعضا در کانال ها را به دست آورده اند.
 
تنظیم اختیارات ادمین‌ها
در تلگرام نسخه ۴.۱ می‌توانید حدود اختیارات ادمین‌ها را تعیین کنید. بدین منظور پنج گزینه پیش روی شما قرار دارند: تغییر اطلاعات گروه، حذف پیام‌ها، محدود کردن اعضا، پین کردن پیام، و افزودن ادمین جدید. هرکدام از این قابلیت ها به صورت مستقل قابل تنظیم هستند.
 
تنظیم محدودیت اعضا
در آپدیت جدید تلگرام به جای اخراج یا مسدود کردن کامل اعضا، می‌توانید برخی قابلیت‌ها را از آنها سلب نمایید. این پنج قابلیت عبارتند از توانایی خواندن پیام، توانایی ارسال پیام، توانایی ارسال عکس یا فیلم، توانایی ارسال استیکر/گیف، و توانایی ارسال لینک، که هرکدام به صورت مجزا قابل تنظیم هستند.
 
حتی ربات ها هم می توانند در این عملیات نقش داشته باشند. با استفاده از Bot API نسخه ۳.۰، می توانید به بات ها اختیار بدهید تا بر اساس رفتار اعضا، محدودیت هایی را برای آنها در نظر بگیرند.
 
مشاهده فعالیت‌های اخیر ادمین‌ها
در صورتی که تعداد ادمین‌های گروه یا کانال زیاد باشد، به سختی می توان فهمید که کدامیک از آنها مسئول تنظیمات و تغییرات به وجود آمده هستند. به همین دلیل در تلگرام ۴.۱ می‌توانید سابقه‌ای از فعالیت‌های آنها را طی ۴۸ ساعت گذشته مشاهده کنید.
 
در سوپرگروه ها، پیام هایی که طی ۴۸ ساعت گذشته حذف شده یا ویرایش شده اند نیز مشخص شده و نسخه اصلی آنها برای ادمین اصلی به نمایش در می آید. بنابراین دیگر نمی توان با ویرایش پیام های نامناسب یا حذف آنها، از غضب ادمین ها در امان بمانیم.
 
اشتراک‌گذاری و پرداخت موبایلی
در تلگرام ۴.۱ برای iOS قابلیت اشتراک گذاری فایل‌ها افزایش یافته است. زمانی که محتوایی را از اپلیکیشن دیگر در تلگرام به اشتراک می گذارید، به راحتی می توانید کامنت دلخواه را به آن اضافه کرده و مخاطبین مورد نظر را انتخاب کنید. تاچ سه بعدی روی آیکن اپلیکیشن هم گزینه های جدیدی مانند ثبت عکس/ویدیو و ارسال آن به چندین مخاطب را پیش رویتان می گذارد.
 
نسخه ۴.۱ تلگرام برای اندروید هم از سیستم پرداخت Android Pay برای ربات ها پشتیبانی می کند، ضمن اینکه انتخاب محتوای چند رسانه ای نیز بهبود یافته و عکس ها و ویدیوها در منوی الحاق، در کنار یکدیگر به نمایش در می آیند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 81

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هشدار در مورد آلودگی‌های پنهان فست فودها/ مراقب جعبه‌های پیتزا باشید

ی جولای 2 , 2017
نودیها:محمدحسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران  اظهار کرد: جعبه‌های ویژه نگهداری و حمل مواد غذایی باید از کاغذهای نو ساخته شوند تا از بروز بیماری‌های مختلف گوارشی و حتی پوستی جلوگیری شود. وی بیان کرد: اگر جعبه‌های پیتزا یا هر نوع مواد غذایی دیگری از استانداردهای لازم برخوردار نبوده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...