تلاش ناکام برای ایجاد تشنج در سخنرانی شریعتمداری

اشتراک گذاری :

 عصر امروز حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به این دانشگاه رفت تا در همایش « نفوذ ممنوع» سخنرانی کند که این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

با تجربه‌ای که از این نوع برنامه‌ها داشتیم تقریبا نیم ساعت زودتر به دانشگاه امیرکبیر رفتیم تا بتوانیم صندلی خالی برای نشستن پیدا کنیم.

از بدو ورود به سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه با صحنه جالبی برخورد کردیم، دانشجویان در مقابل درب سالن یک بنر بزرگ از پرچم آمریکا و اسرائیل انداخته بودند تا کسانی که وارد می‌شوند از روی آن عبور کنند.

وقتی وارد شدیم سالن تقریبا خالی بود ولی خیلی طول نکشید تا تمامی صندلی‌ها پر شود و به خاطر حضور میهمانان، پرچم آمریکا و اسرائیل که جلوی درب سالن پهن کرده بودند پر شد از نقش و نگاری که از کف کفش‌ها به جا مانده بود.

قبل از آغاز رسمی مراسم سرود مرگ بر آمریکا در سالن پخش شد و بعد از آن در ابتدای برنامه صادق شهبازی یکی از فعالان فرهنگی سخنانی را در رابطه با راه‌های نفوذ آمریکا در کشور بیان کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان دقایقی بعد در میان دانشجویان و عکاسان خبری وارد سالن شد و پس از اینکه کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ در سالن پخش شد شریعتمداری سخنان خود را در حالی که دانشجویان شعار می‌دادند « سازش با آمریکا، خیانت است به قرآن» آغاز کرد.

شریعتمداری در سخنانش از انواع نفوذ گفت و اینکه باید خیلی مراقب نفوذ دشمن بود. برخی از دانشجویان هم دست نوشته‌های را روی دست خود گرفته بودند که روی آنها شعارهایی مانند « خدا آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند بیدار کند»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «مذاکره با آمریکا ممنوع است»، «برجام بدون شروط رهبری از دست دادن استقلال است»، «برجام مساوی است با نفوذ» نوشته شده بود. عده‌ای هم پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن قسمتهایی از بیانات امام(ره) و رهبری به چشم می‌خورد.

این مراسم تا دقایق پایانی تقریبا با آرامش برگزار شد، البته برخی‌ها سعی می‌کردند در مراسم اخلال وارد کنند ولی این موضوع زمانی جدی‌تر شد که یکی از دانشجویان در زمان سئوال پرسیدن شریعتمداری را متهم به بازجو بودن کرد و گفت که شریعمتداری در کارهای دولت اخلال وارد می‌کند و در آخر هم سخنانی را در حمایت از سران فتنه مطرح کرد.

 بعد از سئوال این دانشجو کمی فضا تغییر کرد و عده‌ای که از ابتدای برنامه در انتهای سالن به دیوار تکیه داده و ایستاده سخنان شریعتمداری را گوش می‌دادند به همراه چند نفر دیگر، سعی کردند جو را متشنج کنند که این موضوع با مدیریت به موقع برگزارکنندگان و البته سخنان شریعتمداری جمع شد.

شریعمتداری هم پاسخ‌های جالبی به سئوالات این دانشجو داد و در بخشی از آن گفت: « بازجو نبودم و تاسف می‌خورم که ثواب بازجو بودن برایم نوشته نشده است».

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مبارزه با استکبار برخوردار از پشتوانه عمیق عقلانی و تجربی است/ برخی با بزک‌کردن چهره امریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می‌کنند

چ نوامبر 4 , 2015
نودیها : حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه ملت ایران با استکبار را مبارزه ای «منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی» خواندند و با استناد به مشکلات و ضرباتی که به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...