تقطیع شیطنت آمیز سخنان علامه مصباح توسط سایت نزدیکان هاشمی

اشتراک گذاری :
نودیها:سایت خبری انتخاب برای چندمین بار با تقطیع شیطنت آمیز بخشی از سخنان علامه مصباح یزدی پروژه تخریب این عالم برجسته حوزه های علمیه را که توسط نزدیکان هاشمی رفسنجانی و اعضای دفتر وی هدایت می شود تکمیل کرد.
 
این در حالی است که سابقه توهین و تخریب و حتی دشمنی این سایت خبری نزدیک به خاندان هاشمی رفسنجانی با علامه مصباح یزدی به سالیان بسیار دور باز می گردد، به نحوی که این رویکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی فقیهی در سالیان دور گذشته برای وی حاشیه های متعددی را ایجاد کرده بود.
 
در تازه ترین تلاش برای تخریب وجهه علامه مصباح یزدی، این سایت خبری تنها به انتشار این جمله از ایشان بسنده کرده است که «هیچ روایتی نداریم اطاعت از کسی که با رأی اکثریت مردم سر کار آمده، واجب و در حکم اطاعت از امام (ع) و خداوند است! 
 
این در حالی است که متن کامل سخنان علامه مصباح یزدی حاوی مباحث کاملا متفاوتی است.
 
هیچ روایتی نداریم اطاعت از کسی که با رأی اکثریت مردم سر کار آمده، واجب و در حکم اطاعت از امام (ع) و خداوند است! آری؛ تنها در صورتی که ولی فقیه فردی را منصوب کند، اطاعتش واجب  می‌شود؛ لذا امام (ره) فرمود: اگر فردی به اتفاق آراء انتخاب شود ولی از سوی ولی فقیه نصب نشود، اطاعت از او اطاعت از طاغوت است.
 
این سایت پیش از این نیز بارها اقدام به تقطیع و انعکاس خلاف واقع بیانات علامه مصباح یزدی و همچنین آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد با قصد تخریب وجهه این علمای برجسته و مردمی کرده است.
رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واردات روغن پالم ۵۹ درصد افزایش یافت+ سند

س ژانویه 3 , 2017
نودیها:بر خلاف تکذیب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره افزایش واردات روغن پالم در سال جاری، آماری که گمرک به تازگی منتشر کرده است نشان می‌دهد واردات این محصول در سال جاری ۵۹ درصد افزایش یافته است. بر این اساس واردات روغن پالم در ظروف ۲۰۰ لیتری و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...