تعیین تکلیف رئیس دفتر سابق خاتمی برای ارشاد دولت روحانی و شجریان

اشتراک گذاری :

اخبار

تعیین تکلیف محمد ابطحی در مورد شجریان و برخورد سخنگوی وزارت با وی در فیسبوک – متن این خبر در ادامه.

 

 "محمد علی ابطحی" رییس دفتر سید محمد خاتمی در تازه ترین اظهارات فیسبوکی خود در واکنش به شرط مجوز کنسرت به شجریان برای وزارت ارشاد تعیین تکلیف کرد.

وی با اشاره به اظهارات سخنگوی وزرات ارشاد نوشت: «سخنگوی وزارت ارشاد استاد شجریان را نصیحت فرموده اند که راه بازگشت به عرصه هنر برای شجریان باز است به شرطی که متعهدانه به هنر ایرانی-اسلامی خدمت کند و به چارچوب‌های نظام متعهد باشد.»

ابطحی افزوده است: «امیدوارم علی آقای جنتی خودشان بگویند این حرف وزارت ارشاد نیست. خیلی حرف غیر فرهنگی زده اند.شجریان خودش به تنهایی هنر ایرانی است. ضد هنر های ایرانی باید منتظر باشند تا شجریان راه بازگشت به هنر ایرانی را به آنان تعلیم دهد. نه اینکه سخنگوی وزارت ارشاد نصیحت کنند که راه بازگشت به عرصه هنر برای ایشان باز است. و شرط هم بگذارند. شجریان در تاریخ آواز ایرانی بی نظیر است. نفس کشیدن در دنیایی که شجریان میخواند، خودش سعادت هنرمندانه ای است. خدا کند آیندگان بر اساس این سخنان ما را قضاوت نکنند. شجاعت کنید زودتر عذرخواهی کنید.»

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مجسمه های شگفت انگیز میکروسکوپی +عکس

پ اکتبر 15 , 2015
عکس و گرافیک – جالب هنرمند انگلیسی "ویلارد ویگان" یک مجسمه ساز حرفه ای است که می تواند مجسمه های کوچک و ریزی بسازد که تنها به اندازه سوراخ انتهای سوزن هستند. این مجسمه های به قدری کوچک هستند که نمی توان با چشم غیر مسلح آن را دید. تصاویر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...