تظاهرات در نیوجرسی در اعتراض به رفتار وحشیانه پلیس آمریکا

اشتراک گذاری :

به نقل از اسپاتنیک، در پی کشته شدن ساندرا بلاند زن سیاه پوست آمریکایی در بازداشتگاه پلیس به علت نامعلوم، مردم ایالت نیوجرسی روز شنبه در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و خشونت آمیز پلیس تظاهرات کردند.

ده ها نفر از مردم با تجمع در منطقه “نیووارک” در ایالت نیوجرسی آمریکا اعتراض خود را نسبت به بی عدالتی اقتصادی، تبعیض نژادی و رفتار وحشیانه پلیس اعلام کردند.

مرگ ساندرا بلاند در تگزاس تازه ترین مورد از خشونت و رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا به شمار می رود.

طی یک سال گذشته شهرهای مختلف آمریکا شاهد اعتراضات وسیع و گسترده‌ای علیه خشونت و رفتارهای تبعیض آمیز پلیس با سیاه پوستان و سایر رنگین پوستان بوده است.

کشتار سیاه پوستان توسط ماموران پلیس آمریکا و رفتار تبعیض آمیز و نژادپرستانه پلیس موجب شعله ور شدن آتش اعتراضات در سراسر آمریکا شده است.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آمریکا در توافق عجله کرد/ اعراب نگران نباشند

ی جولای 26 , 2015
روزنامه فرامنطقه ای “الشرق الاوسط” نوشت: «برخی از سعودی ها و دیگر اعراب توافق گروه ۱+۵ با ایران را شکستی برای کشورهای عربی می دانند. این مسئله مورد قبول است منتهی باید توجه داشت که این مسئله به پاره ای مسائل جزیی برمی گردد.»     این روزنامه چاپ لندن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...