ترویج سبک زندگی عروس ملکه انگلیس در قطارهای ایران!

اشتراک گذاری :
نودیها:این اولین بار نیست که در قطارهای مسیر مشهد الرضاء، متاسفانه محتواهای فرهنگی نامناسبی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که هیچ مناسبتی با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی ندارد.
 باز هم تبلیغ سبک زندگی غربی و باز هم تکرار ولنگاری فرهنگی در قطارهای مسیر مشهد الرضاء. همین دو ماه قبل بود که تصاویری از تبلیغاتی محیطی در قطارهای تهران-مشهد از طرف مسافران  رسید که انتشار آن بازتاب وسیعی پیدا کرد و با واکنش مسؤولان مربوطه روبرو شد.
اما این بار تبلیغات ضدفرهنگی و ترویج سبک زندگی غربی در قطارهای این مسیر در قالب توزیع نشریات خانوادگی (اصطلاحا زرد!) صورت می‌گیرد که الگوهای معرفی شده آن برای بانوان و خانواده های ایرانی، شخصیت هایی چون کیت میدلتون عروس خاندان سلطنتی بریتانیا و «اپرا وینفری» مجری آمریکایی (که در کودکی مورد تجاوز اقوامش قرار گرفته و اکنون به یکی از چهره های مطرح در ایالات متحده بدل شده است) هستند.
چرایی الگو قرار دادن این شخصیت ها در مجلات اصطلاحا خانوادگی و سبک زندگی خود مبحث مفصلی است که جای تحقیق و تأمل جدی دارد، اما اینکه چرا این نشریات و محتواهای ناهنجار مشابه فرهنگی با رویکردهای مدلسازی برای زن ایرانی در قطارهای کشور به شکل گسترده توزیع می‌شود، سؤالیست که مسؤولان این شرکت ها و نهادهای نظارت کننده بر فعالیت های شرکت های خصوصی راه آهن باید به آن پاسخ دهند.
 
در این نشریه، خواننده با لحظه لحظه زندگی عروس ملکه همراه و با فضایل اخلاقی! ایشان آشنا می‌شود و میتواند تمام مسیر را به چگونه رسیدن به این درجات کمال بیاندیشد!
در اینکه اپرا وینفری یکی از موفقترین مجریان برنامه های تلویزیونی در آمریکاست شکی نیست. او اکنون در میان ۱۰۰ زن اثرگذار جهان هم جای گرفته است. اما آیا می‌توان الگوی دختران، زنان و مادران مسلمان این سرزمین را یک زن آمریکایی (که از بد روزگار در کودکی اش توسط نزدیکانش مورد تعرض قرار گرفته و حالا با حمایت ها و البته پشتکارش به موفقیت رسیده است) قرار بدهیم؟
 مشرق
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ رابعه اسکویی: آمدنم به شبکه جِم دیوانگی بود!

پ اکتبر 20 , 2016
دانلود فارس برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 21

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...